Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Kupiłem towary, ale w paczce otrzymałem częściowo coś innego. Czyli zwykła pomyłka w pakowaniu. Sprzedawca polecił odesłać błędny towar przez Allegro. Gdy wchodzę na szczegóły dostawy, to mam tylko opcję "Zwróć zakup", która dotyczy zwrotu tych towarów, które zamówiłem - tego, co otrzymałem i chcę odesłać tam nie ma. Muszę zatem zaznaczyć inny produkt i natychmiast pojawia mi się kwota do zwrotu i żądanie podania numeru konta. Tyle, że w tej sytuacji, żadnego zwrotu nie ma, tylko sprzedawca dośle prawidłowy towar. Co dalej? Mogę korzystać z tej opcji? Czy pieniądze nie zostaną ściągnięte z konta sprzedawcy i przesłane do mnie - bo NIE powinno się tak stać?
@THump Po pierwsze - nie masz obowiązku odsyłać tego przez Allegro. Możesz niezgodny z zamówieniem towar odesłać w całości na koszt sprzedawcy, czyli po odesłaniu sprzedawca będzie musiał Ci oddać koszt odesłania, ponieważ będzie to uzasadniona reklamacja. Po odesłaniu sprzedawca dośle Ci właściwe produkty na swój koszt i odda koszt odesłania.
Jeśli jednak koniecznie chcesz odesłać przez Allegro, skorzystaj z opcji Zwrotu, ale zaznacz "towar niezgodny z opisem" lub jakoś podobnie. Nie ma większego znaczenia, co tam więcej napiszesz. Numer konta do zwrotu, kwota do zwrotu itp. Sprzedawca niczego Ci nie zwróci, tylko wymieni towar. Pieniądze nie zostaną ściągnięte z konta sprzedawcy.
THump Sprzedawca nie ma prawa żądać do Ciebie wykorzystania przysługującego Ci zwrotu konsumenckiego .Możesz skorzystać z tej opcji ,ale pamiętaj ,że drugi raz ta opcja nie będzie dostępna gdy rozmyślisz się i bedziesz chciał odesłać inny z produktów .
Błędnie wydany produkt możesz odesłać na swój koszt , a sprzedawca zobowiązany jest pokryć wszystkie koszty jakie poniosłeś .
OK, wiem, co robić, dziękuję wszystkim!