Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałem się dowiedzieć czy mogę dokonać zwrotu towaru i jako powód podać opóźnienia w wysyłce? W ofercie jest podane, że sprzedawca zadeklarował wysyłkę w ciągu 2 dni. Minęły natomiast już 2 tygodnie i nie wysłał paczki. Problem w tym, że jest to obroża z podanym przeze mnie napisem. Czy w przypadku personalizowanego towaru również mogę go zwrócić, jeżeli sprzedawca nie wywiązał się z terminu wysyłki?
@Kwon5 to nie będzie zwrot, tylko odstąpienie z powodu nie dotrzymania warunków umowy !!!
Śmiało rozpocznij dyskusje i w niej odstąp od umowy, podziwiam miałeś cierpliwość 2 dni a czekać 14 🙂
Otwórz dyskusję żeby mieć dowody do odstąpienia umowy zakupu, podaj tam jako przyczynę nie dotrzymania umowy: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa