Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
zapytałem Sprzedawcę u którego dokonałem zakupu (czapka za ok. 100zł) przed Świętami o możliwość zwrotu towaru pomimo upływu terminu 14 dni. Dostałem zgodę na zwrot. Jednak opcja w Moje zakupy/Szczegóły zakupu/Zwróć zakup nie jest już aktywna (bo minęło 14 dni). Sprzedający poprosił o mnie o odesłanie produktu pocztą lub jakolwiek inaczej. Niestety nie mam pewności czy po odesłaniu zwróci mi środki. Co w tej sytuacji? Otworzyć dyskusję? Zgodę mam we wiadomościach w ramach mojego konta Allegro. Z góry dziękuję za wszelką pomoc 🙂
@Murkator Jeśli wyraził zgodę na zwrot to raczej nie masz się czego obawiać.
Po prostu odeślij czapkę wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy i danymi do zwrotu środków.
Dzięki 🙂 Tak zrobię.
@Murkator dyskusję się zakłada jak jest problem, sprzedawcy mają za to ujemne punkty, poszedł Ci na rękę a Ty chcesz mu dowalić 🙂 Odeślij, jak nie odstaniesz kasy do 14 dni to wtedy dyskusja i wkleisz wasze ustalenia 🙂
Nie zamierzam nikomu "dowalić" 😉 Nie wiedziałem o ujemnych punktach. Dzięki za sugestię odnośnie dyskusji - faktycznie może zadziałać w razie problemu.