Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Moja sprawa dotyczy tego zakupu :
https://allegro.pl/oferta/durasan-kabina-prysznicowa-z-hydromasazem-145x85cm-10662777352?snapshot=Mj...
Chciałbym zwrócić towar z różnych powodów ale już jest trochę po terminie . Pierwszy powód to akurat moje nie dopatrzenie bo nie spytałem się sprzedającego po której stronie jest korek( odpływ) bo w opisie aukcji też tego nie ma. Druga sprawa jest taka że według instrukcji brakuje przy wannie elementów które powinny być przymocowane na stałe( zdjęcia w załącznikach, czerwona strzałka w instrukcji pokazuje że powinno być coś czego nie ma w mojej wannie ). Dostałem odpowiedz że dostałem starą instrukcję i napisał że już nie ma tej części tylko trzeba samemu przymocować prowadnicę do wanny, ale jak ja się pytam??? Ale nowej instrukcji mi nie przysłał, jedynie napisał że mam się kontaktować z serwisem producenta, a na moje pytanie czy podeśle nową instrukcję to nic nie odpowiedział. Montowanie prowadnicy jest ciężkie bo mogę przypadkowo uszkodzić całą wannę albo będę musiał ponieść koszty jakiegoś super kleju. Według mnie trochę dziwna sytuacja, prosiłbym o pomoc czy mogę w jakiś sposób zwrócić towar.
Problem może być jeszcze taki że wyrzuciłem już dwa kartony w które było to zapakowane, jeśli będzie trzeba to poniosę straty za te kartony .
@Client:38185205 złóż reklamację i poproś o dostarczenie brakującej instrukcji i części, jest to obowiązek sprzedawcy, jak tego nie zrobi poproś o pomoc pracownika allegro w dyskusji.
Zdjęć nie widzimy 😞 zwrot z rękojmi możliwy jak wada jest istotna 😞
Zacznijmy od tego że to nie jest zwrot bez przyczyny tylko na niezgodność z opisem(brak informacji o korku), otwórz spór z sprzedawcą złóż reklamację z tytułu rękojmi, zażądaj tego czego brakuje, kartonów do nie musisz mieć, nie ma obowiązku odsyłania w oryginalnym opakowaniu: https://allegro.pl/dyskusje/nowa