Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Potrzebuję pomocy...W listopadzie kupiłem iphona powystawowego, sprzedający nie określił żadnych wad które obniżyły jego cenę. Ogólnie przez ok 4 miesiące wszystko było ok. Po tym czasie zaczęły się problemy z dotykiem. Po kontakcie ze sprzedającym telefon wysłałem na gwarancję. Zapewniał że wyświetlacz będzie zamiennikiem wysokiej jakości. Został wymieniony, niestety na bardzo niskiej jakości. Nie jestem ekspertem ale widać to gołym okiem. Zgłosiłem to ponownie, napisałem reklamację ale sprzedający zlekceważył to i odniósł się do innej wady ekranu, proponując ponowne wysłanie go na serwis w celu stwierdzenia usterki. Czy mogę zwrócić telefon i zażądać zwrotu pieniędzy po tak długim czasie?
@przemek-34 jeśli wada dalej występuje ( druga reklamacja ) możesz odstąpić od umowy i tu sprzedawca nie może odmówić 🙂
Dzięki za pomoc, Pozdrawiam.
Po pierwsze reklamuj nie na gwarancji tylko z tytułu rękojmi i za towar odpowiada sprzedajacy, druga reklamacja i masz prawo w niej żądać zwrotu środków: https://www.rzetelnyregulamin.pl/pl/a/reklamacja-towaru-kupionego-w-internecie-od-osoby-prywatnej
jeżeli nie odzywa się albo nie odpisuje to napisz tu a pomogą Ci: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Dzięki za pomoc, jutro będę działał w tej sprawie. Pozdrawiam.
@przemek-34
Po kontakcie ze sprzedającym telefon wysłałem na gwarancję.
Przy pierwszej reklamacji zgłosiłeś ją z tytułu gwarancji (prawdopodobnie gwarancji sprzedawcy bo w przypadku gwarancji producenta urządzenia - części używane do takich napraw są oryginalnymi częściami zamiennymi pochodzącymi od producenta, a nie zamiennikami wyższej lub niższej jakości).
Zgłosiłem to ponownie, napisałem reklamację
Z gwarancji czy rękojmi ?
Czy mogę zwrócić telefon i zażądać zwrotu pieniędzy ?
Możesz żądać zwrotu zapłaconej kwoty już przy drugiej reklamacji z tytułu rękojmi dotyczącej istotnej wady tej samej części.
W Twoim przypadku nie wiemy czy do tej pory złożyłeś choćby jedną reklamację z rękojmi (czy dotychczasowe były reklamacjami z gwarancji) ?