Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Wczoraj wieczorem dokonałem błędnego zakupu i zanim skorzystałem z opcji anulowania zamówienia (a zrobiłem to w max. 10 minut po zamówieniu), sprzedający musiał je zaakceptować - ponieważ zniknęła ta opcja i został tylko zwrot.
Zgłosiłem zwrot towaru i myślałem, że na tym koniec - sprzedający po prostu nie wyśle produktu i odeśle wpłacone pieniądze.
Dzisiaj niestety zauważyłem, że zamówienie dalej jest procesowane a sprzedający wysłał mi fakturę. Zadzwoniłem i okazało się, że produkt dzisiaj wysłano (zwrot zgłosiłem wczoraj). Sprzedający polecił, żebym nie odbierał paczki z paczkomatu a oni później odeślą mi pieniądze.
W zaistniałej sytuacji chciałbym się dowiedzieć, czy przysługuje mi zwrot pieniędzy za produkt + przesyłkę, czy tylko za produkt? Myślałem, że zwrot będzie tożsamy z rezygnacją z umowy...
Pozdrawiam!
Przysługuje Ci zwrot za produkt + najtańsza przesypka w danej ofercie, sprzedający powinien zwrócić środki bezzwłocznie, ma na to 14dni, może wstzrymac się do czasu zwrotu towaru.
@wkl-firley
Wypełnienie formularza zwrotu na Allegro z wybraną opcją ODSTĄPIENIE - jest tożsamy z rezygnacją z zakupu.
Rezygnując z zakupu (odstępując od Umowy) prawo (a konkretnie: Art. 34 Ustawy o Prawach Konsumenta) nakłada na Ciebie m.in. obowiązek odesłania (zwrotu) rzeczy do sprzedawcy w terminie do 14 dni od złożenia oświadczenia.
Wypełnianie formularza zwrotu na Allegro przed wejściem w posiadanie zakupionej rzeczy (czyli przed odbiorem przesyłki) to słaby pomysł.