anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru przez Pocztę ze Smart

mama-ryba
#7 Wielbiciel#

Witam.

Proszę o pomoc – jak dokonać zwrotu towaru, który był zakupiony przez Smart i dostarczony przez PP?

Próbuję przez formularz zwrotów, ale ponieważ nie mam drukarki chcę skorzystać z opcji nadania na poczcie bez etykiety. Dochodzę do momentu wybrania placówki i nie wiem co dalej, bo nie ma okna wyboru 😞

Mam numer zwrotu, czy to wystarczy (tak jak w przypadku zwrotu w paczkomacie)?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

kostas11
#21 Demiurg#

Musisz wydrukować 😞

Przygotuj przesyłkę i udaj się z nią do placówki Poczty Polskiej (z wyłączeniem Agencji Pocztowych) z wydrukowanymi dwoma egzemplarzami etykiety. Nie musisz naklejać etykiety na paczkę - zrobi to pracownik poczty. Gotowe!

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mama-ryba
#7 Wielbiciel#

Ech, gdybym miała możliwość wydrukowania, nie byłoby problemu 😞

Ale dziękuję za odpowiedź 🙂

oznacz moderatorów