Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Proszę o pomoc – jak dokonać zwrotu towaru, który był zakupiony przez Smart i dostarczony przez PP?
Próbuję przez formularz zwrotów, ale ponieważ nie mam drukarki chcę skorzystać z opcji nadania na poczcie bez etykiety. Dochodzę do momentu wybrania placówki i nie wiem co dalej, bo nie ma okna wyboru 😞
Mam numer zwrotu, czy to wystarczy (tak jak w przypadku zwrotu w paczkomacie)?
Musisz wydrukować 😞
Przygotuj przesyłkę i udaj się z nią do placówki Poczty Polskiej (z wyłączeniem Agencji Pocztowych) z wydrukowanymi dwoma egzemplarzami etykiety. Nie musisz naklejać etykiety na paczkę - zrobi to pracownik poczty. Gotowe!
Ech, gdybym miała możliwość wydrukowania, nie byłoby problemu 😞
Ale dziękuję za odpowiedź 🙂