Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej
Kupiłem pewien kosmetyk ostatnio. Jak się okazało, otrzymałem przedmiot inny niż opisywany w aukcji, prawdopodobnie sprzedający popełnił błąd podczas wysyłki. Niestety, producent ma w swojej ofercie kilka różnych produktów o podobnym wyglądzie i o pomyłce zorientowałem się dopiero po pierwszym użyciu. Czy w takim przypadku sprzedawca ma jakieś zobowiązania wymiany produktu? Z jednej strony rozumiem, że produkt został już rozpoczęty, ale z drugiej problem powstał z błędu sprzedawcy..
@nat_not Dzięki, nawiązałem kontakt ze sprzedającym przez maila, ale otrzymałem odpowiedź, że jeżeli produkt jest już rozpoczęty to nie ma możliwości zwrotu. Na pytanie co z faktem, że to sprzedający pomylił produkty przy wysyłce już nie otrzymałem odpowiedzi. Otworzę dyskusję i zobaczymy co z tego wyjdzie.
@pulkownik66 Heh, gdyby otrzymany produkt mi odpowiadał to bym na to machnął ręką. Zdarza się, sam nie zauważyłem.. Ale obecnie mam praktycznie pełną butelkę czegoś, czego i tak nie chcę (a w zasadzie żona nie chce..) używać.
@cinek__ Sprzedawca próbuje Cię wykorzystać. To nie jest zwrot bez podania przyczyny, więc nie może tu powoływać się na użycie produktu. To jest reklamacja z powodu niezgodności z opisem, pomyłki w wysyłce. Poproś w Dyskusji o pomoc pracownika Allegro. Przy zasadnej reklamacji sprzedawca pokrywa wszystkie jej koszty.
@cinek__ Zużyj do końca i wyślij sprzedającemu puste opakowanie- w końcu w tej sytuacji to wszystko jedno, czy trochę napoczęty, czy już się kończy. Będzie tak samo zadowolony.