anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru-uszkodzona paczka.

monita2009
#1 Nowicjusz#

Witam.

Dokonałam zwrotu paczki przez Smart. Sprzedający poinformował mnie, że otrzymał paczkę rozdartą i bez towaru oraz, że powinnam dokonać reklamacji. Jak mam to zrobić?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

xyz96
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

monita2009
#1 Nowicjusz#

Tak. Odsyłałam korzystając ze Smart, paczkę nadawałam w InPost.

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@monita2009 w tej sytuacji złóż reklamację do InPostu, niestety nie ma innej drogi.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

sigielki
#7 Wielbiciel#

dzień dobry, 

Udało sie rozwiązać sprawe?

Mam taki sam kłopot, taka sama sytuacja.

Reklamacja odrzucona, bo " jak piszą" należało umiescic paczkę w paczkomacie z odpowiednim kodem, wtedy operator sam otwiera w oddziale i decydujeo reklamacji.

Ze sklepu do którego wrócił uszkodzony towar, (podczas zwrotu) dostałem informację, że ma złożyc rekalmację w inpost.

oznacz moderatorów