Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Dokonałam zwrotu paczki przez Smart. Sprzedający poinformował mnie, że otrzymał paczkę rozdartą i bez towaru oraz, że powinnam dokonać reklamacji. Jak mam to zrobić?
To był InPost? https://inpost.pl/pomoc-w-jaki-sposob-moge-zlozyc-reklamacje
Tak. Odsyłałam korzystając ze Smart, paczkę nadawałam w InPost.
@monita2009 w tej sytuacji złóż reklamację do InPostu, niestety nie ma innej drogi.
dzień dobry,
Udało sie rozwiązać sprawe?
Mam taki sam kłopot, taka sama sytuacja.
Reklamacja odrzucona, bo " jak piszą" należało umiescic paczkę w paczkomacie z odpowiednim kodem, wtedy operator sam otwiera w oddziale i decydujeo reklamacji.
Ze sklepu do którego wrócił uszkodzony towar, (podczas zwrotu) dostałem informację, że ma złożyc rekalmację w inpost.