anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru uszkodzonego

Client:52763286
#2 Obserwator#

Witajcie.

Pierwszy raz niestety muszę zwrócić towar bo jest uszkodzony.

Sprzedawca mówi że mam odesłać zakup i zwróci mi pieniadze, i bardzo fajnie tylko nie wiem w jaki sposób mam zrobić zwrot żeby odzyskac pieniadze za koszt zakupu plus moja pierwsza przesyłkę za którą zaplacilam plus koszt zwrotu uszkodzonej przesyłki. Czy ktoś może mi to wytłumaczyć krok po kroku? Nigdy nie zwracałam towaru i nie chce zostać stratna. Dziękuję i pozdrawiam

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

komis-bell
#21 Demiurg#

W szczegółach zamówienia kliknij ZWRÓĆ ZAKUP i jako powód wybierz:

komisbell_0-1732553027273.png

Dalej intuicyjnie.
Ewentualnie możesz poprosić sprzedającego o przesłanie opłaconej etykiety lub kodu do zwrotu.

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

@Client:52763286 a zakup od prywatnego, czy od firmy🤔

oznacz moderatorów

Client:52763286
#2 Obserwator#

Od firmy

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Pierwszy raz niestety muszę zwrócić towar bo jest uszkodzony.  musisz to ustalić ze sprzedającym bo zgodnie z prawem taki towar się reklamuje ale jak się dogadasz ze sprzedającym to ustal szczegóły, natomiast w reklamacji te koszty ponosi sprzedający zgodnie z prawem

oznacz moderatorów

KrainaWzorow-pl
#2 Obserwator#

Skoro sprzedawca napisał że zwróci pieniądze to jeszcze warto dopytać go o szczegóły 🙂 To znaczy zapytać jak nadać paczkę i czy będzie zwrócona wartość przedmiotu plus przesyłki. A jak dawno temu był zakup? Jak w ciągu 14 dni przez Smarta to zwrot za darmo jest. 

oznacz moderatorów

Client:52763286
#2 Obserwator#

Nic nie mówił na temat poniesionej przesyłki, odsyła mnie do zakładki zwrotu. Przesyłka odebrana w zeszły czwartek i nie przez Smart nadawana

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:52763286 Spokojnie - sprzedający wszystko Ci zwróci, to jego obowiązek.

oznacz moderatorów

Client:52763286
#2 Obserwator#

Dziękuję taka mam nadzieję, przyznam że trochę się stresuje że coś wcisne nie tak i potem już nie będzie odwrotu i nie odzyskam wszystkich kosztów. Dziękuję za pomoc

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:52763286 Jakby chciał to by ci od razu tak napisał, ale jego woli nie ma, należy otworzyć dyskusję, tu masz pomoc Allegro i wszystko na piśmie: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów