Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
musiałam zwrócić zakupiony produkt. W momencie dokonywania zwrotu miał on status 'w przygotowaniu', dlatego zaznaczyłam zwrot/wysyłka we własnym zakresie - sądziłam, że produkt nie zostanie po prostu wysłany. W momencie zakończenia zwrotu, kilka sekund później otrzymałam informację mailem, że produkt jest już w drodze. Jak mogę zwrócić produkt bez ponoszenia kosztów wysyłki, który w momencie dokonywania zwrotu nie był jeszcze wysłany?
Jak masz darmowy zwrot to nie odbieraj a przesyłka wróci.
produkt został zamówiony kurierem więc niestety nie ma takiej opcji
@Mar_Paw_2006 pamiętaj że wydanie przewoźnikowi mogło nastąpić wcześniej a w systemie wskoczyło jak zeskanował, czyli w momencie gdy Ty odstąpiłeś od umowy, napisz jaki to przewoźnik ? paczkomat wraca bez kosztów, więc nie odbieraj a w innych przypadkach poniesiesz koszt powrotu paczki 😞
A swoją drogą jak chciałeś zwrócić coś czego nie masz ??? i zrobiłeś se problem 😞
miałam już sytuację, w której zwracałam produkt, który jeszcze nie poszedł do wysyłki. wtedy sprzedający powiedział mi, że najłatwiej wybrać opcję 'wysyłka własna', a oni po prostu nie wyślą paczki, bo nie ma opcji 'paczka nie została jeszcze nadana przez sprzedającego'. wiem z czego mogło to wynikać, ale to troche unfair, bo przecież nie mogę przewidzieć, w którym dokładnie momencie sprzedający przekaże paczkę kurierowi i mogę opierać się wyłącznie na danych z systemu.
Wszystko zależy od tego, jak kurier skanuje paczki. Do mnie dzisiaj wysłano paczkę i w aplikacji Inpost pojawiła się dopiero po tym, jak odebrał ją kurier. U niektórych sprzedawców pojawia się informacja o przesyłce dopiero po wejściu paczki na sortownię. Anulując przesyłkę "w przygotowaniu" trzeba liczyć się z konsekwencjami.
@Mar_Paw_2006 czy chodzi o zamówienie nr 83213870-a000-11ed-8862-430cee4a332e? Jeśli tak to zamówienie było zrealizowane w ramach Allegro Smart, więc możesz je zwrócić za darmo, generując etykietę i nadając przesyłkę w placówkach Poczty Polskiej (z wyłączeniem Agencji Pocztowych) lub w punkcie DPD Pickup (po wygenerowaniu i wydrukowaniu etykiety).
Aby otrzymać tę etykietę, napisz proszę do nas tutaj.
dzień dobry, dziękuję za pomoc. wysłałam wiadomość z prośbą o wystawienie etykiety.