anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru wcześniej automatycznie odesłanego do nadawcy

Varrus
#7 Wielbiciel#

Kupiłem przedmiot z dostawą do automatu Allegro One. Wg informacji o przesyłce kurier jeździł z nią cały dzień, a na koniec dnia odwiózł do magazynu, gdzie została zwrócona do nadawcy - domyślam się że nie udało się jej umieścić w paczkomacie. 

Spodziewam się, że jest to dość duża paczka i prawdę powiedziawszy byłem zdziwiony, że opcja wysyłki do paczkomatu w ogóle istnieje - ale gdyby paczka nie mieściła się w wymiarach, to kurier by jej chyba nie przyjął? Więc może po prostu wszystkie odpowiednio duże skrytki były zajęte...

W każdym razie za radą infolinii sprzedawcy dokonałem zwrotu i kupiłem produkt jeszcze raz, tym razem z dostawą kurierem do domu. I tu mam pytanie - formularz zwrotu nie przewiduje opcji "przesyłka została już automatycznie zwrócona do nadawcy", musiałem wybrać coś z trzech dostępnych opcji. Jedna z nich przewidywała nadanie przeze mnie przesyłki w paczkomacie, a druga przyjazd kuriera, więc wybrałem trzecią - wysyłkę we własnym zakresie. I teraz mam pytanie czy w takim wypadku nie będzie żadnego problemu z rozpatrzeniem zwrotu? Allegro mi pisze 'nadaj paczkę' a pod spodem jest informacja "odesłaliśmy zakup do nadawcy'. 

Nb. może można to poprawić w systemie, bo teraz ewidentnie nie jest przygotowany na taką sytuację - system zwrotów nie "widzi", że przesyłka została już zwrócona do nadawcy przez kuriera Allegro.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

komis-bell
#21 Demiurg#

Nie będzie żadnego problemu.

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

@Varrus jak już tak bardzo chcesz, to skopiuj numer przesyłki powrotnej i wklej jako wysłana

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Varrus Jak nie wysłał to jaki ma być problem- nie ma problemu ale jak wyśle  a nie powinien to może być problem- nie odbieraj.

oznacz moderatorów

MOJEGRATY5
#11 Animator#

Z całym szacunkiem, ale ta odpowiedź jak dla mnie jest nie na temat. Odbierać, czy nie odbierać to nie jest dylemat tego kupującego... Pozdrawiam. Marek.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@MOJEGRATY5 Z całym szacunkiem, obyś nie musiał nigdy go mieć, a są takie problemy, Jest to na temat.

oznacz moderatorów

MOJEGRATY5
#11 Animator#

Wiem, że z punktu widzenia nabywcy, który zmienił zdanie co do zakupu, zanim ten został dostarczony, najlepiej jest odstąpić od umowy i nie odbierać przesyłki. Wszelkie potencjalne problemy w trakcie podróży powrotnej przesyłki zostaną po stronie sprzedawcy, a nabywca nie będzie miał problemu "z jakością zwracanego towaru". Nie wydaje mi się takie postępowanie "moralne" choć ponoć jest prawnie dopuszczalne. Ale to nie ten przypadek, a przynajmniej ja to widzę inaczej. Szanowny Pan radzi kupującemu "nie odbieraj". A moim zdaniem kupujący CHCE ODEBRAĆ, BO CHCE TOWAR tylko logistyka nawaliła i przesyłka wraca do sprzedawcy. CHCE ODEBRAĆ TAK BARDZO, że w porozumieniu ze sprzedawcą KUPIŁ PRODUKT PONOWNIE, tylko tym razem z inną opcją dostawy. A problem ma z wyborem opcji w formularzu zwrotu, dotyczącego pierwszego zakupu, tego który nie został z winy przewoźnika dostarczony. Pozdrawiam. Marek.

oznacz moderatorów