anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru z powodu wadliwych czesci

Client:56819745
#2 Obserwator#

7 sierpnia zakupilam telefon. Mial byc stan idealny, po otrzymaniu przesylki okazalo sie ze bateria jest niesprawna i ladowarka rowniez. Dogadalam sie ze sprzedawca ze zwracam tylko te czesci a on je wymieni na sprawne. Zwrot zrobilam praktycznie tego samego dnia, czekalam na czesci. Co sie okazuje, sprzedajacy paczki nie ma, chcociaz Inpost twierdzi ze paczke dostarczyl dwa dni pozniej. Sprzedajacy twierdzi ze wyslal nowe elementy a zrobil to dopiero dzis (21 sieprnia) takze klamal. Wkurza mnie ta sytuacja , co moge zrobic z tej sytuacji? Jezeli czesci ktore wyslal znow beda wadliwe chce zwrocic caly towar. Zakupione 7 sierpnia, odebrane 12 sieprnia i zwrocono od razu. Czy obejmuje mnie ten 14 dniowy zwrot?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

xyz96
#21 Demiurg#

Jeśli to był zakup od firmy - sklepu, masz prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki bez względu na to, że wcześniej składałaś reklamację. Możesz wysłać mailem pisemną rezygnację z zakupu i odesłać całość. Masz też możliwość odstąpienia od umowy przez Allegro - w zakładce Kupione przy właściwym produkcie klikasz Szczegóły, a następnie Zwróć całość lub część zakupu, wypełniasz formularz i potwierdzasz zwrot. Sprzedawca musi oddać pieniądze i koszt wysyłki do Ciebie. Przy zakupie od osoby prywatnej nie masz prawa do zwrotu (odstąpienia od umowy), ale masz prawo do reklamacji. Jeżeli występuje problem ze sprzętem i sprzedawca Cię zwodzi, rozpocznij Dyskusję https://allegro.pl/dyskusje/nowa i w niej kontaktuj się ze sprzedawcą. Nie zamykaj jej do czasu ostatecznego załatwienia sprawy. W Dyskusji możesz poprosić o pomoc pracownika Allegro. Powinnaś o trzymać kompletny, sprawy zestaw, czyli sprzedawca musi wymienić wadliwe elementy lub po odesłaniu telefonu w ramach reklamacji zwrócić Ci wszystkie koszty, także koszt odesłania.

oznacz moderatorów