Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam etui do smartfonu, które przyszło do paczkomatu InPost (mam smart Allegro). Niestety nie spełnia ono moich oczekiwań, więc chcę go zwrócić za darmo za pośrednictwem InPost.
Po zainicjowaniu zwrotu - wpisaniu niezbędnych danych i wybraniu sposobu wysyłki, ukazał mi się komunikat na czerwonym tle "Coś poszło nie tak. Brak możliwości zwrotu za pomocą InPost. Wybierz inną metodę".
Dlaczego mam płacić za zwrot, skoro mogę to zrobić za darmo? W czym tkwi problem?
Będę wdzięczna za pomoc.
Zapytaj tutaj pracownika allegro: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e
Udzieli Ci wszystkich niezbędnych informacji.
Dziękuję 🙂 Tak zrobię.
@Wioletta2701 Moze minął czas na zwrot?🤔
Nie, bo przesyłkę odebrałam w sobotę. Nawet dostałam maila z Allegro, że nie wybrałam sposobu dostawy. Dotąd nie miałam z tym najmniejszego problemu, a dziś, coś się pokićkało 😕
Mam już wiadomość z Allegro. Zmagają się obecnie z awarią systemu. Wygenerowali mi etykietę z poczty, więc mam alternatywę 🙂
Pozdrawiam wszystkich 🙂