anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru za pośrednictwem InPost

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

Kupiłam etui do smartfonu, które przyszło do paczkomatu InPost (mam smart Allegro). Niestety nie spełnia ono moich oczekiwań, więc chcę go zwrócić za darmo za pośrednictwem InPost.

Po zainicjowaniu zwrotu - wpisaniu niezbędnych danych i wybraniu sposobu wysyłki, ukazał mi się komunikat na czerwonym tle "Coś poszło nie tak. Brak możliwości zwrotu za pomocą InPost. Wybierz inną metodę".

Dlaczego mam płacić za zwrot, skoro mogę to zrobić za darmo? W czym tkwi problem?

Będę wdzięczna za pomoc.

Wiola
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

Client:79577720
#14 Krzewiciel#

Zapytaj tutaj pracownika allegro: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e 
Udzieli Ci wszystkich niezbędnych informacji. 

oznacz moderatorów

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

Dziękuję 🙂 Tak zrobię.

Wiola
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Wioletta2701 Moze  minął czas na zwrot?🤔

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

Nie, bo przesyłkę odebrałam w sobotę. Nawet dostałam maila z Allegro, że nie wybrałam sposobu dostawy. Dotąd nie miałam z tym najmniejszego problemu, a dziś, coś się pokićkało 😕

Wiola
oznacz moderatorów

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

Mam już wiadomość z Allegro. Zmagają się obecnie z awarią systemu. Wygenerowali mi etykietę z poczty, więc mam alternatywę 🙂 

 

Pozdrawiam wszystkich 🙂

Wiola
oznacz moderatorów