Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jestem Allegrowiczem "Smart", musze dokonać zwrotu zakupionego towaru, odebranego poprzez Impost. Gdy się do nich loguję, nie mam możliwości wybrania bezpłatnej przesyłki, są tylko dla korzystających z Allegro, ale nie ma nadania z pozycji Smart. Z góry dziękuję AGIDAGI
Rozumiem, że jesteś kupującą?
Jeśli tak, wchodzisz w zakładkę "moje zakupy", odnajdujesz ten zakup na swojej liście, klikasz "szczegóły" i będziesz miała opcję zgłoszenia zwrotu. Tam zaznaczasz co chcesz zwrócić, ew. podajesz powód, swoje dane i nr konta, wybierasz, że chcesz odesłać to poprzez Inpost i po zatwierdzeniu zostanie wygenerowany kod, który piszesz na paczce do odesłania.
Póżniej udajesz się do paczkomatu i nadajesz paczkę wpisując ten kod. Finito 🙂
Dzięki, już idę krok po kroku 👍🏼
Aby dokonać zwrotu towaru kupionego z bezpłatną dostawą Smart, postępuj tak; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-z-allegro-smart/jak-zwrocic-przedmioty-kupione-w-ramac...
Jeśli dostawa InPost nie była darmowa, towar także możesz zwrócić bezpłatnie; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/metody-dostawy/jak-skorzystac-z-darmowego-zwrotu-allegro-inp...
Dziękuję za pomoc 👍🏼🤗