Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam wykupionego smarta i zwracałam przesyłkę. Sklep oddał pieniądze ale od sumy odjął sobie koszty przesylki. Czy mógł tak zrobić?
@Client:79656160 jeśli sprzedawca jest przedsiębiorcą musi zwrócić za towar oraz najniższy koszt przesyłki jaki ma w ofercie . Zasady te nie są zobowiązujące dla sprzedawców prywatnych .
@Client:79656160 a te przesyłkę odebrałaś i zglosiłaś zwrot zgodnie z zasadami darmowego zwrotu? Czy nie odebrałaś od kuriera?
@Client:79656160 A jak uzasadnił takie potrącenie? nie może przy zwrocie konsumenckim potrącać kosztów zwrotu, zacznij z sprzedającym dyskusję: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@Client:79656160
W sytuacji gdy wysłana przez Sklep przesyłka była objęta SMART!-em (samo posiadanie wykupionego SMART!-a przez Kupującego nie oznacza, że przesyłka była nim objęta):
Mógł - jeżeli nie doszło do odstąpienia od Umowy z Art. 27 Ustawy o Prawach Konsumenta (np. nie złożono oświadczenia o odstąpieniu lub złożono je przez podmiot nieuprawniony - niebędący konsumentem w rozumieniu ww. Ustawy), a sklep dał możliwość rezygnacji z zakupu innym podmiotom.
W przypadku gdy doszło do odstąpienia od Umowy z Art. 27 UoPK - sprzedawca mógł potrącić jedynie poniesiony koszt przesyłki powrotnej (jeżeli np. była nieodebrana przez Adresata).