Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam MAM TAKIE PYTANIE PISALAM JUZ WCZORAJ ALE NIE BARDZO ZALAPALAM CO I.JAK A MIANOWICIE PO ZAKUPIE TV NIE OTWARLAM PRZESYLKI PRZY KURIERZE TYLKO NA DRUGI DZIEN I ZONK USZKODZENIE OD RAZU ZWROT W SOBOTE 05 09 2020 PODAJAC PRZYVZYNE USZKODZENIE TV ODESLALAM NA SWOJ KOSZT I W SRODE WIADOMOSC OD SPRZEDAJACEGO ZEBYM PISALA REKLAMACJE DO DPD KTORA NADALAM ZWROTW TEJ CHWILI SPRZEDAJACY SMIE PISAC ZE TO JA USZKODZILAM TW I MU ODESLALAM I MOGE ZAKLADAC.SPRAWE JAK CHCE ES MOZE NAPRAWIC TV MATRYCA EKRAN ALE KOSZTY NA PÓŁ WIEC JAK TO JEST CZY MAM.PRAWO DO ZWROTU.W.CIAGU TYCH 14 DNI CZY NIE ODZYSKAM PIENIEDZY BO JESLLI NIE ROSTRZYGNIEMY TO CHYBA NA PROGRAM OCHRONY KUPUJACYCH NIE MAM CO LICZYC BO Z TEGO CO WYCZYTALAM W REGULAMINIE TO POK NIE OBEJMUJE USZKODZEN
@barbarabyczynska proszę udać się do najbliższego serwisu IT i nareperować klawiaturę ( zacięty CAPS LOCK)
@pinsplash Słownik też chyba się popsuł, bo interpunkcji to żadnej nie widzę.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Założyłaś Dyskusję? https://allegro.pl/dyskusje/nowa Tam rozmawiaj ze sprzedawcą. Masz prawo do zwrotu w ciągu 14 dni, ale w tym przypadku lepiej będzie wysłać mailem pismo reklamacyjne. Określić wady i domagać się naprawy, wymiany lub zwrotu kosztów. Za uszkodzenia, także te spowodowane w transporcie odpowiada względem Ciebie sprzedawca. Nie masz też obowiązku dołączać protokołów od kuriera i składać reklamacji u kuriera. Sprzedawca już częściowo uznał tę reklamację, proponując pokrycie połowy kosztów naprawy. Trzymaj się tego i w Dyskusji poproś o pomoc Pracownika Allegro. Przy typowym zwrocie w ciągu 14 dni sprzedawca może zmniejszyć zwracaną kwotę ze względu na zmniejszenie wartości rzeczy, przy uznanej reklamacji nie może niczego pomniejszać i musi oddać środki za towar i koszt odesłania, albo towar naprawić lub wymienić. Jeżeli Dyskusja nie przyniesie rozwiązania problemu, możesz skorzystać z Programu Ochrony Kupujących. Obejmuje on także sytuacje, w których kupujący otrzymuje towary niezgodne z opisem, uszkodzone itp.
@barbarabyczynska odsyłając na zwrot uszkodzony dostaniesz pomniejszony zwrot o uszkodzenia 😞
Trzeba reklamować łącznie z protokołem szkody, który można sporządzić do 7 dni od odebrania, tak sprzedawca ma rację bo telewizor mógł upaść przy przenoszeniu w domu, nie słuchaj podpowiadaczy bo będziesz się szarpała a mając protokół sprawa jest czysta odsyłasz i resztę załatwia sprzedawca a Ty dostaniesz nowy lub zwrot kasy 🙂
Tu link ze strony konsumenta
Odbiorca przesyłki ma 7 dni na sprawdzenie jej stanu, co oznacza, że nie ma obowiązku dokonywania sprawdzenia jej przy kurierze, jeżeli opakowanie nie jest uszkodzone.
Zgodnie z przepisami sporządzenie protokołu szkody jest obowiązkiem odbiorcy (konsumenta). W takiej sytuacji konsument powinien skontaktować się z kurierem.
Dodam, że w rejestrze klauzul niedozwolonych UOKiK są zapisy zabraniające sprzedawcom wymagania protokołów szkody do przyjęcia i rozpatrzenia reklamacji. Konsument nie ma żadnego obowiązku takiego protokołu sporządzać.
Przykład; klauzula nr 4477 "Gdy ma miejsce uszkodzenie proszę spisać protokół szkody i natychmiast nas powiadomić w innym przypadku za uszkodzenia mechaniczne nie odpowiadamy".
Nie ma obowiązku, ale dla własnego bezpieczeństwa powinien to zrobić.
Teraz jest już po ptokach. Kupujący nie udowodni, że to nie on rozwalił TV.
I tak idzie mega na rękę oferując udział w kosztach naprawy. Ja bym to wybrał (jeśli oczywiście jest to ekonomicznie uzasadnione).