anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru

MAMY ROZWIĄZANIE!
Natalaa261
#7 Wielbiciel#

Witam,potrzebuję pomocy. Kupiłam buty,wczoraj je odebrałam od kuriera,ale jednak nie jestem z nich zadowolona,mam kilka uwag i wolę zrobić zwrot. Mając konto smart dostałam załącznik do pobrania z etykietą i danymi osoby od której kupiłam i dzięki temu nie płacę za zwrot przesyłki. Lecz na poczcie dowiedziałam się,że ta wypełniona ankieta jest zła i panie nie mogą przyjąć paczki. W innym przypadku muszę zapłacić za zwrot butów,ale przecież mam konto smart.

Liczę na pomoc w rozwiązaniu sytuacji.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
xyz96
#21 Demiurg#

Kupiłaś buty z darmową dostawą Smart? Zobacz, czy przy wypełnianiu formularza wszystko robiłaś zgodnie z tym; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-z-allegro-smart/jak-zwrocic-przedmioty-kupione-w-ramac...

Jeśli tak, to zapytaj Allegro, jak to jest z tymi zwrotami Smart, skoro panie na poczcie utrudniają odesłanie; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e

oznacz moderatorów