Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Co w przypadku gdy minąl juz termin zwrotu, sprzęt był odpakowany miesiąc po zakupie i okazał się wadliwy. W przypadku reklamacji w jaki sposób wysłać towar by przesyłka była darmowa?
@Client:56260848 w pierwszej kolejności zgłoś problem sprzedawcy ,on wskaże Ci właściwą ścieżkę dalszego postępowania , przesyłkę musisz nadać we własnym zakresie lub sprzedawca prześle Ci etykietę nadawczą / nie musi / . Pamiętaj o potwierdzeniu poniesionych kosztów w przypadku samodzielnego nadawania przesyłki , po uznaniu reklamacji sprzedawca zobowiązany jest do ich pokrycia .
@Client:56260848 To nie jest zwrot a reklamacja, ponieważ minął czas na zwrot, ale najlepiej rozwiązać sprawę poprzez dyskusję: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@Client:56260848 Zgłaszasz reklamacje sprzedającemu wraz określeniem Twoich żądań - sprzedający ma 14 dni na odpowiedź reklamacyjną .
@Client:56260848 w przypadku złożenia reklamacji przesyłka jest darmowa bo albo sprzedawca przysle ci etykietę do odesłania mu towaru na reklamację albo zwróci ci poniesiony koszt wysłania reklamacji jeśli przedstawisz dowód uiszczenia opłaty za wysyłkę. Najpierw zgłoś w dyskusji reklamację sprzedawca będzie chciał towar do ekspertyzy to ci to zakomunikuje