Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, pod koniec stycznia zakupiłam zegarek / smartwach/. Po około 7 dniach zwykłego użytkowania , zegarek przestał działać, zgasł ekran. Był naładowany, dzień przed tem. Nie upadł, nie był zamoczony.....Chcę zwrócić wadliwy zegarek, oraz oczekuję zwrotu za ten zakup tj. 149 zł. Sprzedawcę poinformowałam o tym że wadliwy zegarek i o zwrocie. Odpowiedź sprzedawcy , nie na temat, gdyż wysłał mnie instrukcje do ładowania zegarka. Czy mam prawo do zwrotu ww zegarka, oraz zwrotu pieniędzy. Co mam zrobić.
@Han57 Zacznij od otwarcia dyskusji > zależnie od tego gdzie kupiłeś >
@Han57 masz prawo zgłosić reklamację a sprzedający najpierw w podanej kolejności naprawia, wymienia, zwraca kasę jeśli reklamację rozpatrzy pozytywnie
Witaj, Twój zegarek jest niezgodny z umową i niewątpliwie obarczony wadą istotną. Według art. 43e.1. 4) znowelizowanej 4 listopada 2022 r. ustawy o prawach konsumenta (zakładam, że kupiłeś go od legalnej firmy, a nie od pokątnego handlarza tandetą) możesz odstąpić od zawartej umowy bez uprzedniego skorzystania z innych środków ochrony zawartych w ustawie. Nie musisz godzić się na naprawę lub wymianę towaru na inny. Decyzja w tej sprawie należy do Ciebie. Prześlij sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy i zażądaj zwrotu swoich pieniędzy. Najlepiej zrobić to poprzez dyskusję: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/jak-rozpoczac-dyskusje-i-wyjasnic-prob...
Art. 43e. 1. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
1) przedsiębiorca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 2;
2) przedsiębiorca nie doprowadził towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 4–6;
3) brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że przedsiębiorca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;
4) brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w art. 43d;
5) z oświadczenia przedsiębiorcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.
@Client:109840791wiesz, ze leki są juz na bieżąco dostarczane do aptek? 😮
@Client:109808341 napisałx:@Client:109840791wiesz, ze leki są juz na bieżąco dostarczane do aptek? 😮
To ma być jakaś gimboobelga? Jeśli tak, to trolluj mocniej i częściej wciskaj prawy ALT. Inaczej będziesz wyglądać jak drugi @az1rael.
@Han57 Smatrwatch działał przez 7 dni > dopiero potem się zepsuł > więc był jak najbardziej zgodny z umową > masz prawo złożyć reklamacją sprzedawcy, ale to od niego zależy sposób jej załatwienia > jeżeli rozpatrzy pozytywnie > tak jak napisał @az1rael > działanie zegarka przez 7 dni wyklucza "wadę istotną" > uszkodzenie wystąpiło w trakcie użytkowania > składaj reklamację i czekaj na decyzję sprzedawcy.