Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, 15.09 zamówiłem agregat malarski u dokonałem wpłatę za niego, 20.09 otrzymałem towar, ale się okazało się że towar niesprawny, a ponieważ był porysowany i miał rysy, sprzedajoncy zobowiązał się że jak odeszlie mu nie sprawny, to przyszli nowy i sprawny, po otrzyman drugiego agregatu okazało się że też jest calkowicie nie sprawny i robi zwarcie, dokonałem wszystkie rady sprzedajoncego, co do urochomienia agregatu, wysłałem foto i wideo z dowodami że jest nie sprawny, nie chcę czekać zanim towar trafi do sprzedajincego do magazynu, bo jusz czekam od 15.09, w jaki sposób mogę jak najszybciej odzyskać swoje wpłatę?
Napewno towary po zwrotach konsumenckich z przyczyną "nie pasuje mi".
Teraz wszystko na allegro takie używane.
@krejzole To taka allegrowa cecha, tu chyba nie ma już nowych produktów, oprócz tych które nie można zwrócić ze względów higienicznych, czy zdrowotnych - a i takie zwracają, obsmarowując negatywem jeśli się im zużytego zwrotu odmówi.
@35mikolaj1 w tej sytuacji konieczne jest ponowne złożenie reklamacji. W przypadku kolejnej reklamacji możesz zażądać odstąpienia od umowy i zwrotu wpłaty, a sprzedający już nie może zaproponować naprawy bądź wymiany towaru.
Jeśli potrzebujesz naszego wspracia możesz założyć dyskusję, po 24h poprosić nas o pomoc.
Najwyższy czas rozdzielić sprzęty nowe od tych innych np. ze zwrotów typu "nie pasuje mi" . Kupujący powinien mieć jasność czy przedmiot jest nowy czy tylko takiego udaje (po reklamacji ,ekspozycji w sklepie ,zwrocie ).