Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Wykonałem zwrot zakupionego towaru, sprzedawca odebrał towar i wykonał zwrot wpłaty poprzez Allegro Finanse (przesłał mi screen operacji). Minęło dwa tygodnie jednak wciąż nie otrzymałem pieniędzy. W zakładce Allegro finanse wciąż jest brak środków i nie widać tego zwrotu. Aktywacja usługi Przelewy24 wciąż ma status "oczekuje na weryfikację". Proszę o pomoc.
@malaniw Gdyby sprzedawca dokonał zwrotu wpłaty, otrzymałbyś od Allegro informację mailową o zwrocie. Był taki mail? Jeśli był, sprawdź dokładnie wszystkie swoje konta bankowe. Jeśli nie było maila, sprzedawca nie zwrócił. Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa upomnij się o pieniądze i poproś tam o interwencję pracownika Allegro.
@malaniw, znalazłam zamówienie, o którym mówisz. Sprzedający zlecił zwrot prawidłowo. Środki zwracane są na rachunek, z którego została wykonana płatność. W tym przypadku był to zakup Allegro Zapłać Później, tak więc zwrot przekazano do PayPo w ramach spłaty zamówienia. Zwroty księgowane są w ciągu 2-3 dni roboczych.
Ktoś z Allegro będzie kontaktował się z Tobą mailowo tej sprawie. 😊