Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Dostałem informację z PayU o zwrocie wpłaty, która była dokonana z placówki poczty przekazem, czy w placówce poczty zostanie dokonana wypłata zwrotu?
@Termer1 tak najprawdopodobniej środki zostały zaksięgowane na koncie technicznym poczty i po okazaniu dokumentu tożsamości zwrot wpłaty zostanie Ci wypłacony na poczcie.
Witam!
Mam podobny problem. Wpłaciłem pieniądze przez Payu za zakupy, na poczcie. Płatność okazała się nieudana. Moją kasę trzyma Payu. Payu napisało, że zwróci, ale chcą numeru konta. I tu jest problem. Ja nie posiadam konta! Co zrobić, by odzyskać kasę!?
Pozdrawiam: Grzegorz.
@kameleonman Cześć Grzegorz 🙂 Jeśli nie masz konta w banku, to możesz podać numer rachunku innej osoby. W wiadomości załącz proszę krótkie oświadczenie dotyczące zwrotu na inne dane:
Jeśli nie chcesz podawać numeru konta innej osoby, PayU może zlecić zwrot przekazem pocztowym. Czas realizacji przekazu wynosi do kilkunastu dni roboczych (zgodnie z Regulaminem Poczty). Jeśli zdecydujesz się na zwrot przekazem pocztowym, podaj w korespondencji z PayU swoje imię, nazwisko i dokładny adres zamieszkania (dla listonosza, który przyniesie zwrot).
DZIĘKUJĘ ZA SZYBKI KONTAKT! jUŻ PRAWIE WSZYSTKO WIEM. mUSZĘ JESZCZE TYLKO SPYTAĆ POD JAKI ADRES NAPISAĆ DO PAYU? OTRZYMAŁEM OD NICH MAILA Z AUTOMATU SPOD service@payu.com . Czy tam też powinienem kierować odpowiedź, chociaż Oni mówią, że tego nie chcą?
Grzegorz.
@kameleonman W wiadomości mejlowej od PayU powinieneś mieć możliwość wypełnienia formularza 🙂 Jeśli nie widzisz takiej możliwości, to prześlij nam to w wiadomości prywatnej. Skorzystaj proszę z tego linku: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f&subjectId=dd1481bc-6... (skontaktujemy się z PayU).
Napisz na support do PayU, podaj adres, wyślą zwrot przekazem pocztowym.