anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot za anulowany zakup

Client:46196183
#7 Wielbiciel#

Hej, mam problem. 1 lipca zakupiłam koszulkę z opcją zapłac później jednak na drugi dzień z niej zrezygnowałam, ale mimo to i tak musiałam za nią zapłacić. Do dziś nie otrzymałam zwrotu jaki mi się należał A sprzedający nie odpisuję na email ani nie odbiera telefonu. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

mdrogeria
#21 Demiurg#

dyskusja , a potem POK

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Otwórz dyskusję z sprzedającym, możesz także złożyć wniosek do POK:https://allegro.pl/dyskusje/nowa 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:46196183 Otwórz Dyskusję https://allegro.pl/dyskusje/nowa  i po 24 godzinach poproś tam o pomoc pracownika Allegro. Jeżeli sprzedawca mimo to nie odda pieniędzy, wystąp o zwrot wpłaty z POK; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia Nie musisz zgłaszać sprarwy na policję. Gdy pieniądze wrócą do PayPo, poproś o zwrot swojej nadpłaty tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1c48fc89-9826-4ddf-94e3-42ebb81f0088&subjectId=24354965-3...

Jeżeli był to zakup anulowany, nie otworzysz Dyskusji, allegro niestety blokuję tę funkcję. W takiej sytuacji poproś Allegro o pomoc przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1c48fc89-9826-4ddf-94e3-42ebb81f0088&subjectId=24354965-3... Zadziała podobnie jak Dyskusja.

oznacz moderatorów