Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dostałem zakupiony towar niezgodny z opisem. Z powodu problemów w serwisie miną termin 14dni i po terminie okazało się zakupiona część nie pasuje. Po odesłaniu zakupionego towaru sprzedający stwierdził, że doszło do montażu co technicznie nie było możliwe. Jakie są możliwości dochodzenie zwrotu za zakupiony towar?
Reklamacja z tytułu rękojmi, sprzedający musi ją rozpatrzyć, może ja uznać albo nie, może zaproponować np obniżenie ceny. Po rozpatrzeniu ty możesz się zgodzić albo nie i możesz iść dalej np rzecznik konsumenta albo sąd.https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Na towar niezgodny z opisem powinieneś złożyć pisemną reklamację i domagać się wymiany na koszt sprzedawcy lub zwrotu wszystkich kosztów po odesłaniu, także kosztów odesłania. Tu nie ma zastosowania okres 14 dni na zwrot bez podania przyczyny. To jest reklamacja, nie zwrot konsumencki. Na reklamację masz dwa lata. Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i domagaj się dosłania przedmiotu właściwego lub zwrotu pieniędzy. Po 24 godzinach możesz tam poprosić o pomoc pracownika Allegro.