anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot za pozytywną ocenę

Client:34099020
#2 Obserwator#

Witam. Zakupiłem ostatnio grę i niestety okazało się że na aukcji w opisie jest napisane że "Przypisanie gry możliwe jest na KAŻDYM (na starym też!) należącym do kupującego koncie steam. Po zakupie otrzymują Państwo instrukcję dla każdej z powyższych opcji." Niestety instrukcji tak naprawdę żadnej nie ma a jedyny sposób to podanie sprzedającemu swoich danych do konta albo stworzenie nowego konta co niestety nie wchodzi w grę. Przy zapytaniu o zwrot sprzedający powiedział że nie ma zwrotu bo to są dobra cyfrowe (Gdzie nawet nie dostałem żadnego klucza/gifta nic aby realnie posiadać te dobro) i jedyną opcją jest wystawienie pozytywnego komentarza to przełożeni zastanowią się nad zwrotem 80% kosztów ale to i tak nie pewne. Czy mogę coś z tym zrobić? 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mwmonety
#21 Demiurg#

Na pewno nie daj się wciągnąć w takie gierki ,sprzedawca nie może żądać pozytywnej opinii za pieniądze ,lepiej chyba odstąpić od umowy o ile termin na to jeszcze nie minął ,zwrócić towar i żądać zwrotu całej kwoty. 

oznacz moderatorów

Client:34099020
#2 Obserwator#

Zgłosiłem zwrot jednakże sprzedawca odpisał mi tak : 
Dzień dobry,

Produkty cyfrowe są wyłączone ze zwrotu bez podania przyczyny. Informacja na ten temat znajduje się w opisie aukcji oraz w ustawie.

Konieczność zmiany regionu na koncie steam (nieważne czy stare czy nowe) jest wpisana jako drugie zdanie opisu. Produkt jest w 100% ZGODNY z opisem. Kupując oświadczył Pan, że zapoznał się z warunkami przypisania produktu jak i brakiem prawa do odstąpienia od umowy. Świadczenie zostało rozpoczęte w chwili zakupu.
Dokonując płatności oświadczył Pan że z opisem oferty się zapoznał, oraz że konieczność zmiany regionu nie stanowi dla Pana żadnego problemu.
Tak na marginesie, wszystkie aktywacje wymagające zmiany regionu wyglądają tak samo.

 

Niestety zmiana regionu nie jest już możliwa na steam bez posiadania karty z danego kraju. 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:34099020 Odpisz temu cwaniakowi, że to nie jest żaden zwrot bez podania przyczyny, tylko reklamacja. Określ, co jest niezgodne z opisem, jaki problem masz z zakupioną rzeczą. Jeśli nie odda Ci pieniędzy, otwórz Dyskusję i poproś w niej o pomoc pracownika Allegro, wtedy sprzedawca zacznie inaczej z Tobą rozmawiać. Jeżeli Dyskusja nie przyniesie rozwiązania, zamknij ją jako nierozwiązaną po 14 dniach i złóż wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących.

W Dyskusji napisz, że żądał od Ciebie pozytywnego komentarza za zwrot środków. To niedopuszczalne.

Dyskusja na Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa

Dyskusja na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

POK; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

oznacz moderatorów