Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry zamówiłam złą ilość produktu niestety nie mogłam anulować zakupu więc kliknęłam zwróć zakup obok produktu tego co był zwróć zakup pojawiła się informacja że wszystkie produkty zostały zwrócone z tego zamówienia do sprzedawcy napisałam też wiadomość do sprzedawcy odpisał że nie ma możliwości anulowania przesyłki i wysłał przesyłkę przesyłka jest w drodze
@Client:123266346 Jak ktoś wysyła kilka przesyłek, to jeszcze ma szansę "pokombinować", ale jak ma dziesiątki, to już jest bardzo trudno, a często niemożliwe. Duzi sprzedawcy korzystają z dedykowanych systemów, które pozwalają na ingerencję tylko do pewnego etapu.
gdzie jest pytanie?
Pytanie jest co mam zrobić w takiej sytuacji
nic.
wyjechało to i wróci do nadawcy
gorzej jak ci wlozą w multiskrytkę z innymi paczkami. Wtedy musisz odebrac i zwrócić kodem zwrotu który sama wygenerowałas
@Monika__L Tyko w zależności czy odbierze i odeślę, czy tylko nie odbierze to są różne rozliczenia. Jeśli dobrze pamiętam to InPost daje darmowe zwroty a za nieodebrane sprzedawca jeszcze musi zapłacić choć już i tak poniósł koszty pakowania i wysyłki. Może ktoś z bardziej obeznanych doradzi.
Zgoda
ale ona zgłosiła zwrot przed wysylka
i sprzedawca nie powinien nadawac
to czemu teraz ona ma się zastanawiać jaki będzie model rozliczeń
@Monika__L Napisałem, że nie zawsze się da. Sam kiedyś wyciągałem paczkę z WER-u, bo Klientce się kliknęło Poczta a chciała na sobotę, a to tylko InPost (w Smarcie) gwarantował. 6 osób z Poczty Polskiej się zaangażowało (+mój wyjazd do sąsiedniego Lublina), kurier odwiózł do mnie i jeszcze zdążyłem nadać. Wyobraź sobie, że firma mająca dziesiątki zamówień poświęci pół dnia na "problematyczną" paczkę. Przecież "zawali" inne, normalne.
P. S. Klientka dostała paczkę w sobotę, ale nawet nie podziękowała, choć za kuriera PP zapłaciłem - mili ludzie na Poczcie, ale wspomniane oprogramowanie i procedury nie pozwoliły na odbiór z WER-u gdzie specjalnie pojechałem.
@Client:123266346 Jak zwrot przed wysyłką to nie odbieraj, nie powinien wysyłać. Sprzedający powinien zwrócić Ci śrdoki w ciągu 2dni wg regulaminu Allegro a wg prawa niezwłocznie ale ma max 14dni, Będą problemy poproś o pomoc Alelgro.
@Client:123266346 jest parę opcji. Sprzedawca działa w dropie i zamówienia wysyła hurtownia, sprzedawca nadal tylko status paczki na allegro nie zmienił.sie na nadaną . Jeżeli to paczka InPost z przedrostkiem allegro nieodebrana wraca za darmo.
To paczka z DHL
Wysłał i poszło nie doszło, więc wrócą i ...