anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot zgłoszony a sprzedawca wysłał przesyłkę

Client:123266346
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry zamówiłam złą ilość produktu niestety nie mogłam anulować zakupu więc kliknęłam zwróć zakup obok produktu tego co był zwróć zakup pojawiła się informacja że wszystkie produkty zostały zwrócone z tego zamówienia  do sprzedawcy napisałam też wiadomość do sprzedawcy odpisał że nie ma możliwości anulowania przesyłki i wysłał przesyłkę przesyłka jest w drodze 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

NajlepszyComPL
#13 Ambasador#

@Client:123266346 Jak ktoś wysyła kilka przesyłek, to jeszcze ma szansę "pokombinować", ale jak ma dziesiątki, to już jest bardzo trudno, a często niemożliwe. Duzi sprzedawcy korzystają z dedykowanych systemów, które pozwalają na ingerencję tylko do pewnego etapu.

 

 

*** SZTUCZNA inteligencja NIE DORÓWNA nigdy NATURALNEJ głupocie 😉
oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

gdzie jest pytanie?

oznacz moderatorów

Client:123266346
#7 Wielbiciel#

Pytanie jest co mam zrobić w takiej sytuacji 

oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

nic.

wyjechało to i wróci do nadawcy

gorzej jak ci wlozą w multiskrytkę z innymi paczkami. Wtedy musisz odebrac i zwrócić kodem zwrotu który sama wygenerowałas

oznacz moderatorów

NajlepszyComPL
#13 Ambasador#

@Monika__L Tyko w zależności czy odbierze i odeślę, czy tylko nie odbierze to są różne rozliczenia. Jeśli dobrze pamiętam to InPost daje darmowe zwroty a za nieodebrane sprzedawca jeszcze musi zapłacić choć już i tak poniósł koszty pakowania i wysyłki. Może ktoś z bardziej obeznanych doradzi.

 

*** SZTUCZNA inteligencja NIE DORÓWNA nigdy NATURALNEJ głupocie 😉
oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

Zgoda

ale ona zgłosiła zwrot przed wysylka

i sprzedawca nie powinien nadawac

to czemu teraz ona ma się zastanawiać jaki będzie model rozliczeń 

oznacz moderatorów

NajlepszyComPL
#13 Ambasador#

@Monika__L Napisałem, że nie zawsze się da. Sam kiedyś wyciągałem paczkę z WER-u, bo Klientce się kliknęło Poczta a chciała na sobotę, a to tylko InPost (w Smarcie) gwarantował. 6 osób z Poczty Polskiej się zaangażowało (+mój wyjazd do sąsiedniego Lublina), kurier odwiózł do mnie i jeszcze zdążyłem nadać. Wyobraź sobie, że firma mająca dziesiątki zamówień poświęci pół dnia na "problematyczną" paczkę. Przecież "zawali" inne, normalne.

P. S. Klientka dostała paczkę w sobotę, ale nawet nie podziękowała, choć za kuriera PP zapłaciłem - mili ludzie na Poczcie, ale wspomniane oprogramowanie i procedury nie pozwoliły na odbiór z WER-u gdzie specjalnie pojechałem.

 

*** SZTUCZNA inteligencja NIE DORÓWNA nigdy NATURALNEJ głupocie 😉
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:123266346 Jak zwrot przed wysyłką to nie odbieraj, nie powinien wysyłać. Sprzedający powinien zwrócić Ci śrdoki w ciągu 2dni wg regulaminu Allegro a wg prawa niezwłocznie ale ma max 14dni, Będą problemy poproś o pomoc Alelgro.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:123266346 jest parę opcji. Sprzedawca działa w dropie i zamówienia wysyła hurtownia, sprzedawca nadal tylko status paczki na allegro nie zmienił.sie na nadaną . Jeżeli to paczka InPost z przedrostkiem allegro nieodebrana wraca za darmo.

oznacz moderatorów

Client:123266346
#7 Wielbiciel#

To paczka z DHL

oznacz moderatorów

Client:130480685
#8 Zapaleniec#

Wysłał i poszło nie doszło, więc wrócą i ...

oznacz moderatorów