Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, chciałam anulować zakup ale nie było takiej opcji, był możliwy zwrot nawet jeśli nie zostało wysłane do mnie zamówienie, zrobiłam tak lecz każde mi wysłać paczkę mimo że nawet nie została ona do mnie wysłana, wystarczy że poczekam aż sprzedający zaakceptuje?
Cześć, @Client:117415730. Nie musisz generować paczki do zwrotu, skoro zamówienie nie zostało do Ciebie wysłane.
Sprzedający już dostał Twój formularz i na tej podstawie powinien zwrócić pieniądze. Aby się upewnić, możesz skontaktować się z nim i poinformować go o Twoim odstąpieniu od umowy.
A jeśli wygenerowałam też formularz? Pewnie muszę skontaktować się ze sprzedawcą?
@Client:117415730 zgłoszenie zwrotu w przeciwieństwie o anulowania nie obliguje sprzedawcy do przerwania realizacji zamówienia , najlepiej skontaktuj się ze sprzedawcą