Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Automatyczna odpowiedz w zgłoszeniu ma być zakazana w alegro.
W alegro jest coś takiego jak średni czas na odpowiedź, i na podstawie tego szacuje za ile czasu odpowie sprzedawca i też od tego zależy ocena którą allegro przydziela sprzedawcom co jest bardzo przydatną statystyką.
Ale bardzo dużo sprzedawców robią całą to statystykę wraz z ocenami bezsensownymi kiedy używają botów które są odpowiadają natychmiast bezsensowne rzeczy jak "Otrzymaliśmy waszą wiadomość"
Teraz kolejny raz spotykam klienta który nie odpowiada przez kilka dni zamiast tego ciągle mam automatyczne odpowiedzi "Otrzymaliśmy waszą wiadomość"
I co dalej? Czy to jest odpowiedź? TAK? Ale czy jakkolwiek to jest pomaga kupującemu? NIE!
I teraz według alegro takie sprzedawcy są ocenianie najwyżej! co raczej nie odpowiada celam których chcieli osiągnąć wprowadzając oceny za szybką odpowiedź.
Racja
Mnie też te automatyczne wiadomości się nie podobają ,sam ich nie stosuje ale z drugiej strony się nie dziwię że sprzedawca tak się musi bronić przed niekiedy bezsensownymi pytaniami zadawanymi przez tych którzy np. nie mogą spać albo się czegoś czepiają np. chęcią zakupu poza portalem.
Są firmy które po wysłaniu zapytania wysyłają po jakimś czasie do pytającego pytanie sprawdzające czy jest usatysfakcjonowany kontaktem, czy jego sprawa została pomyślnie załatwiona.
Na Allegro taką rolę mogłaby odegrać na przykład Alina. Zamiast dokuczać i utrudniać korespondencję mogła by wreszcie robić coś pożytecznego.
Mogła by, gdyby Allegro zależało naprawdę na obsłudze klientów, ale na razie odnoszę wrażenie że zalezy im wyłacznie na statystykach.
@Client:39273094 Przykład z życia : weekend , przed 1 rano, potencjalny kupiec z zagranicy, wysyła wiadomość zapytaniem o przedmiot, godzina 6:30 rano tego samego dnia. wysyła kolejną wiadomość treści mniej więcej takiej : "takie podejście jest lekceważące dla kupującego, ciągle nie mam odpowiedzi, to nieprofesjonalne, kupię gdzie indziej"
To samo mówię, boty są zwyczajnie obraźliwe dla klientów. Jedynym wyjątkiem od tej reguły były np informacje od firm nie pracujących w weekend, ze odpiszą w poniedziałek w tych i tych godzinach. Wszystko inne jest wkurzające. Człowiek wchodzi sprawdzić odpowiedź jak apka powiadomienie wyśle, a tu bot.... Bezsensu. A uczciwemu sprzedawcy mającemu 1.20 min średni czas i to tylko dlatego że jednen ludek w środku nocy zadał pytanie będą wysyłać komunikaty karzące to poprawić. idio**tyzm.