Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam taki problem ponieważ wczoraj wieczorem chciałem dokonać zwrotu produktu, zacząłem wyceniać dane i niestety telefon mi się rozładował. Chciałem ponownie wypełnić formularz gdyż nie ukończyłem go poprzednio. Niestety nie mogę tego już zrobić bo wyskakuje ze zwrot dokonany a nie wybrałem żadnego sposobu wysyłki. Proszę o szybką odpowiedź z góry dziękuję i pozdrawiam.
@Client:93573748 metodę odesłania powinieneś możliwość wybrać. Otrzymałeś email o zgłoszeniu zwrotu?
Nie dostałem żadnego maila
Smart czy bez?
Smart
Nie otrzymałem żadnego maila
@Client:93573748 w tej sytuacji napisz proszę do nas zgłoszenie przez formularz kontaktowy, a nasz pracownik wygeneruje dla Ciebie etykietę do zwrotu.