Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mój pierwszy post tu 😉 Musiałam , bo nie mogę sobie z czymś technicznie poradzić. Od maja ubeigłego roku. Było na poczatku OK, ale potem troszkę odpuściłam i powstał duży problem. OGROMNY wręcz. Mianowicie - jak robimy zwrot, co trwa sekundę, to otrzymyjemy nr zwrotu. Wpisujemy nr konta (zawsze, nie wiem - czy tego nie można zmienic w systemie i ustawic jedne raz na zawsze?) Sprzedający robiąc go:
Do pewnego momentu to ogarniałam, problem powtsał jak zaczęli mi łączyć przelewy, no i jak zauwazylam identyczne kwoty. Np mam kilka razy po 22,99 albo 49,99.
Wiecie problemu nie ma jakby to było kilka zwrotów, ale jak liczba przekroczyła już 100 ! to jest. RObilam do pewnego momentu, potem sie okazalo, że źle. Napisalam maila, czemu ktos mi nie zrobil przelewu, a okazalo sie ze zrobil, bo t e 49,99 przyporzadkowalam do innej osoby. A tamta nie wpłaciła. Ale wpłaciła za miesaic, zlaczyla 3 zwroty. POMOCY !!!
Powinnien byc cały panel do zwrotów zrobiony, nie uważacie.
jak liczba zwrotów przekroczyła 100, to się poddałam, po dłuże
Cóż Allegro nie przewidziało że będzie az tyle zwrotów.... może czas ogarnąc sprzedaż i problem zwrotów zniknie!
@_HolaOla_ @cloudcloud czytajcie to - proszę o wypowiedź
Dobra wypowiedź od strony Kupującego - jak ma identyfikować od kogo jest zwrot?
@-larra- piszesz, jako kupująca, jak rozumiem. Nie planujemy na ten moment wdrożenia, o jakim piszesz.
Na ten moment, sprzedający każdorazowo informuje o zwrocie - mailowo. Dziękuję za sugestię.