anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ZWROTY SMART - kontrolowanie wpływu środków

-larra-
#7 Wielbiciel#

Witam, mój pierwszy post tu 😉 Musiałam , bo nie mogę sobie z czymś technicznie poradzić. Od maja ubeigłego roku. Było na poczatku OK, ale potem troszkę odpuściłam i powstał duży problem. OGROMNY wręcz. Mianowicie - jak robimy zwrot, co trwa sekundę, to otrzymyjemy nr zwrotu. Wpisujemy nr konta (zawsze, nie wiem - czy tego nie można zmienic w systemie i ustawic jedne raz na zawsze?) Sprzedający robiąc go:

  • nie wpisuje w tytule tegoż nr zwrotu (a są to zaledwie 4 cyfry/litery)
  • nie wpisuje w tytule nic, albo ZWROT
  • jak masz kilka zwrotów na IDENTYCZNĄ kwotę, od róznych sprzedajacych, to tu juz powstaje pierwszy problem.Nie można zlokalizować od kogo
  • sprzedający, często łączą zwroty i wpłacają jedną kwotę, to juz jest DRAMAT
  • a jak Ci przychodzi płatność z systemu PayU (mimo iż wpisywałeś, że chcesz na konto! i je podawałeś) to już nie dramat, tylko KATASTROFA !!! Nie dojdzie totalnie. Nie ma nic w tytule tylko to samo PayU Allegro Poznań PL. 

Do pewnego momentu to ogarniałam, problem powtsał jak zaczęli mi łączyć przelewy, no i jak zauwazylam identyczne kwoty. Np mam kilka razy po 22,99  albo 49,99. 

Wiecie problemu nie ma jakby to było kilka zwrotów, ale jak liczba przekroczyła już 100 ! to jest. RObilam do pewnego momentu, potem sie okazalo, że źle. Napisalam maila, czemu ktos mi nie zrobil przelewu, a okazalo sie ze zrobil, bo t e 49,99 przyporzadkowalam do innej osoby. A tamta nie wpłaciła. Ale wpłaciła za miesaic, zlaczyla 3 zwroty. POMOCY !!!

Powinnien byc cały panel do zwrotów zrobiony, nie uważacie.

 

 

 

 

jak liczba zwrotów przekroczyła 100, to się poddałam, po dłuże

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

White_Dove_
#12 Orędownik#

Cóż Allegro nie przewidziało że będzie az tyle zwrotów.... może czas ogarnąc sprzedaż i problem zwrotów zniknie!

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ @cloudcloud czytajcie to - proszę o wypowiedź

Dobra wypowiedź od strony Kupującego - jak ma identyfikować od kogo jest zwrot?

 

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@-larra- piszesz, jako kupująca, jak rozumiem. Nie planujemy na ten moment wdrożenia, o jakim piszesz. 

Na ten moment, sprzedający każdorazowo informuje o zwrocie - mailowo. Dziękuję za sugestię.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów