anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwroty towaru - kupujący

koloroweNitki_pl
#9 Pomysłodawca#

Chciałabym zapytać kupujących dlaczego odstępują od zakupu ostatniego możliwego dnia terminu oraz dlaczego odsyłają zakupione rzeczy w ostatnim możliwym dniu??? 

Czy jest to zwykła złośliwość czy roztargnienie ? Pani urzędniczka, która na pewno orientuje się w przepisach robi to złośliwie czy nieświadomie? W sumie minął miesiąc od zakupu a Pani ostatniego dnia się "odwidziało".

Najchętniej zrobiłabym czarną listę kupujących stosujących takie praktyki i wrzucała ich nicki żeby przestrzec innych. Uważam iż jest to bardzo słabe.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@koloroweNitki_pl rozumiem, że może być to dla Ciebie frustrujące, jednak kupujący ma 14 dni na odstąpienie od umowy i może to zrobić w dowolnym momencie. 

Uważam, że w świecie idealnym - mogliby robić to od razu, gdy odbiorą przesyłkę i uznają, że faktycznie coś im nie odpowiada. Jednak marzenia swoje, a życie swoje 🙂 

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

BURZYNSKID
#13 Ambasador#

@koloroweNitki_pl można się z tym nie zgadzać i przestać sprzedawać w internecie. Sklep stacjonarny zawsze może odmówić przyjęcia zwrotu.

oznacz moderatorów

Xard86
#10 Popularyzator#

Nie ma znaczenia dlaczego ktoś tak robi - ma do tego prawo i już. Dopóki zwraca towar nieużywany, taki który można przekazać do ponownej sprzedaży to nie powinno być problemu. Może to być roztargnienie, odwlekanie spraw ( jak np. składanie PITów 30 kwietnia - w kolejkach i stresie ), a może ktoś daje sobie więcej czasu na zastanowienie czy chce zwrócić czy nie.

Mnie ze zwrotami najbardziej denerwuje konieczność oddawania kosztów wysyłki - jakaś paranoja z początków handlu w internecie. Usługa dostawy została wykonana i nie powinna podlegać przymusowemu zwrotowi. Może to być opcja, ukłon wobec kupujących, ale nie obowiązek.

oznacz moderatorów