Przerwa serwisowa 20–21.02.2021
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Drodzy Sprzedawcy!
Pomimo planowanych prac serwisowych w dniach od 20.02.2021 godz. 18:00 do 21.02.2021 godz. 18:00, będzie można bez problemu odbierać paczki z Paczkomatów i realizować zakupy w sklepach internetowych z dostawą do Paczkomatów i PaczkoPunktów. 🙂
Przez cały czas będzie można odbierać paczki, które zostały umieszczone w Paczkomatach przed rozpoczęciem prac – zarówno przy pomocy kodu odbioru, kodu QR i aplikacji mobilnej (z wyjątkiem 30 minutowej przerwy o godzinie 23:00 w dniu 20.02, podczas której nie będzie możliwe zdalne otwarcie skrytki – w tym czasie aplikacja będzie działać w trybie offline).
Dla komfortu osób odbierających przedłużymy (o czas trwania prac) terminy odbiorów paczek umieszczonych w Paczkomacie ⏰, ważności etykiet oraz kodów zwrotu.
Szczegółowe informacje znajdziecie 👉 tu
Dziękujemy za wyrozumiałość!
Zespół InPost

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Kiedy będzie możliwość generowanie kodów zwrotów dla przesyłek Allegro?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Żadnych nowości w nadawaniu paczek. Znowu trzeba klikać w oświadczenie za każdym razem aby nadać paczkę oraz o zmianę etykiety. 100 paczek = 100 kliknięć w oświadczenie oraz 100 kliknięć o zmianę etykiety na A6P. Zablokowali serwis na cały dzień i nic nie naprawili 😂 🤣 😲
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_HolaOla_ , przypadkowo wywołałem. Dlaczego nieważna informacja jeszcze wisi jako ważna? (przerwa w InPost)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kuba1550 To czekaj do końca dnia i importuj wszystkie np. sto paczek i tylko raz będziesz musiał potwierdzać 😁

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, taki komunikat :
Problemy z nadawaniem przesyłek Poczty Polskiej i Packety
Możesz mieć problemy z nadaniem przesyłek i zamówieniem podjazdu dla przesyłek metodami Poczty Polskiej i Packeta. Przewoźnik pracuje nad ich rozwiązaniem. Przepraszamy za utrudnienia!
ktoś ma podobnie, albo wiadomo o co chodzi? Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
nie mogę nadać mini przesyłki- wyskakuje-Błąd danych wysyłki skontaktuj się z nami ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja też, admin, jest jakaś awaria?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
widzę tylko taki komunikat "Możesz mieć problemy z nadaniem przesyłek i zamówieniem podjazdu dla przesyłek metodami Poczty Polskiej i Packeta. Przewoźnik pracuje nad ich rozwiązaniem. Przepraszamy za utrudnienia!"