Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry Krótki opis sytuacji: Mamy integrację allegro <-> baselinker, i w ten sposób wrzucamy produkty na allegro. Wszystkie nasze produkty mają swoje unikatowe barcode'y (EAN), ponieważ są oddzielnymi przedmiotami (jesteśmy również ich producentem). Problem: Allegro automatycznie zbiera nasze produkty i przypisuje je do produktów katalogowych - ale zamiast każdy produkt który wstawiamy przypisać do oddzielnego produktu katalogowego - łączy te produkty we wspólny produkt katalogowy. Propozycja rozwiązania: Czy byłaby możliwość ustawienia produktyzacji w taki sposób, żeby szanowała nadane kody EAN?
Dzień dobry @Tilt_Holding! Czy możesz podać przykładowe numery ofert, w których taka sytuacja miała miejsce?
Dziękuję za wiadomość,
Mamy na tę chwilę mamy kilkaset produktów a nowe w drodze, mogę oczywiście dostarczyć numery wszystkich,
ale dla przykładu:
https://allegro.pl/oferta/podkladka-pod-myszke-mysz-klawiature-gamingowa-gruba-mroczne-zakatki-100x5...
https://allegro.pl/oferta/podkladka-pod-myszke-mysz-klawiature-gamingowa-gruba-droga-bohaterow-100x5...
https://allegro.pl/oferta/podkladka-pod-myszke-mysz-klawiature-gamingowa-grub-neonowy-strzelec-100x5...
są podpięte pod ten sam produkt katalogowy (w sumie pod ten katalogowy jest podpięte 13 podkładek, a powinno być 1 do 1)
W tej poprawiliśmy już większość naszych produktów ręcznie (na początku prawie każda była podpięta pod ten sam produkt katalogowy, ale niebawem będą nowe, i chcemy uniknąć tego problemu.
Wszystkie nasze produkty mają unikatowy EAN zakupiony w GS1,
wszystkie mają także unikatowy kod SKU.
Pozdrawiam,
Rafał Kostro
Tilt Holding
@Tilt_Holding sprawdziłam te produkty, czy możesz podać jeszcze numery EAN (te nadane przez Was)? W systemie widzę jeden EAN dla każdego z tych produktów - 5905794104970.
Dodatkowo akurat w przypadku tej kategorii parametry identyfikujące (na ich podstawie możemy porównać produkty dostępne w poszczególnych ofertach) to "kod producenta" i "marka".
W przypadku ofert, które podałeś "kod producenta" i "marka" mają takie same wartości.
Czy jako producenci możecie nadać różne kody dla tych produktów? Wpisanie w tym parametrze różnych wartości powinno rozwiązać problem 🙂
Dla przykładu, pierwszy produkt z tych linków w 2ch rozmiarach:
oraz 2gi:
kody ean są inne, kodu sku są inne.
Właśnie ten kod 5905794104970 produktu katalogowego to jedna z naszych podładek którą produktyzacja wybrała jako produkt zbiorczy, i jest to to:
Odpowiadając na pytanie, oczywiście możemy nadać dowolne kody sku jako producent, i tak robimy od samego początku, każdy produkt ma unikatowy kod EAN oraz unikatowy kod SKU (kod producenta)
@Tilt_Holding okej, dziękuję za zrzuty! Wyjaśnię to, ponieważ w systemie nie widać zupełnie tych wartości, dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź (od razu uprzedzę, że może to być dopiero po weekendzie).
Nie ma problemu, z niecierpliwością czekam na odpowiedź 🙂
Pozdrawiam,
Rafał Kostro
Tilt Holding
od razu jeżeli to nie problem, to poprosiłbym o rzucenie okiem na powiązaną sprawę:
- Mamy wiele produktów gdzie każdy ma 4 rozmiary (ale każdy rozmiar to odzielny EAN i SKU)
i zauważyłem dzisiaj, że wiele aukcji jest pozamykane, i tylko 1 rozmiar jest dostępny, np:
Czy to się mogło zadziać automatycznie? Czy to ma związek z produktyzacją?
Z góry dziękuję za odpowiedź,
Pozdrawiam,
Rafał Kostro
@Tilt_Holding to może być ze sobą powiązane.
Dodałam to do zgłoszenia i dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź!
Natomiast w systemie widać, że te oferty mogły zostać zakończone przez API, czyli Baselinkera.
@Tilt_Holding czy mogę poprosić Cię o kontakt z Baselinkerem, aby przesłali Ci logi dla requestów jakie im wysyłasz tworząc produkt?
Wówczas nasz Dział będzie mógł zweryfikować gdzie leży błąd w tym przypadku, niestety sami nie możemy tego sprawdzić, a support powinien Ci je udostępnić.
zapytam ich, od ręki widzę tylko odpowiedź requesta, ale bez szczegółów:
jest napisane w logach tych zamkniętych aukcji "Otrzymano informacje o zakończeniu" (tak jak wyslałem wcześniej screenshot). Czy to możliwe, że system po Waszej stronie automatycznie pozamykał te aukcje z jakiegoś powodu, a potem gdy baselinker próbował odnowić, to wystąpił błąd?
@Tilt_Holding czekam w takim razie na logi od Baselinkera.
Nie sądzę, ponieważ gdybyśmy to my zamknęli te oferty, to widzielibyśmy w systemie, że zostały zakończone przez nas, a tutaj mamy wskazanie, że zostały zakończone przez Ciebie, a skoro Ty tego nie robiłeś, to podejrzewam API, czyli Baselinkera.
Baselinker się wypiera:
Mamy na tę chwilę w takim razie 3 problemy/pytania:
- dlaczego aukcje się zamknęły, a co ważniejsze, jeżeli zrobimy import jeszcze raz, to czy znowu się nie zamkną?
- co z produktyzacją, dzisiaj dostaliśmy następnego maila od Was o następnym odpięciu produktu (już któryś z rzędu)
dzisiaj następne aukcje się zamykają same:
Tu akurat to może być nasza wina, weryfikuję
@Tilt_Holding okej, w przypadku tej oferty w systemie mamy inną informację, oferta została zakończona, ponieważ nie była połączona z produktem, czyli działanie było po naszej stronie (piszę o ofercie nr 14691017974, ponieważ to konsultowałeś z Baselinkerem).
Natomiast wciąż potrzebujemy logi dla requestów jakie im wysyłasz tworząc produkt, ponieważ to pomoże rozwiązać zagadkę, dlaczego u nas w systemie nie ma prawidłowego kodu producenta, ponieważ to powoduje błędne łączenie ofert z produktami.
Hej,
Sprawdziliśmy po stronie konfiguracji Baselinker, wygląda na to, że potrzebna była dodatkowa konfiguracja przypisania kodu producenta to pola SKU.
Na tę chwilę wygląda to nieźle, dam znać jakby przy następnym imporcie coś się popsuło 🙂
Cześć @Tilt_Holding! Super, dziękuję za informację 🙂
W razie problemów dajcie znać!