Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam stały problem z podpinaniem kart produktowych produktów powtarzalnych z kategorii akcesoria meblowe.
Dodając nowe produkty platforma stale nakazuje mi podpiąć karty produktowe z błędnymi danymi co jest bardzo irytujące biorąc pod uwagę, że będę wprowadzał w błąd klienta. Zgłaszanie tych błędów poprzez formularz jest czasochłonne lub też czasem niemożliwe ( platforma każe mi się skontaktować z biurem obsługi klienta) - znacznie to wydłuża czas wystawienia jednej oferty, a co dopiero kiedy jest ich kilkadziesiąt....
Czy da się usprawnić jakoś proces wystawienia oferty bez przykrych rozczarowań dotyczących nakazywania przypisania błędnych danych?
Proszę o pomoc moderatorów
@Nexxe Na ten moment zgłaszanie błędów w katalogu przez formularz "zgłoś błąd w produkcie" jest najlepszym rozwiązaniem.
Rozumiem, że proces może być czasami frustrujący. Swoje sugestie oraz pomysły jak to usprawnić możesz zamieścić na tej stronie.
Przykład z dzisiaj. Wystawiałem 3 haczyki meblowe, identyczne różniące się tylko kolorem i końcówką kodu (wynikającą właśnie ze zmiany koloru). Nie byłem w stanie im przypisać tych samych wymiarów i w konsekwencji od razu wprowadzam klienta w błąd.
Oczywiście użyłem formularza "zgłoś błąd w produkcie" ale wyskoczyła mi informacja, że nie da wysłać zmian i należy skontaktować z biurem obsługi klienta. Tak więc cały proces wystawienia 3 haczyków wydłuży się zapewne do kilku dni zamiast 5 min....
Po co została wprowadzona ta funkcja kart produktowych skoro jest wadliwa i nie działa tak jak powinna? Moje kilkaset ofert zawiera w pewnej części błędne dane których nie jestem w stanie przez te karty poprawić..
Pytanie nr 2 czy jestem w stanie uzyskać dostęp do opiekuna allegro?