Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Niekomfortowa??? Łamane jest prawo! INSTRUKACJA??? To ty się skontaktuj - przekaż sprawę. Po to tu jesteś a powzięłaś informację o przywłaszczeniu. Ja już wysłałam i oryginalne zdjęcia i informację, że nie dodawałam niczego do katalogu. I co? CISZA i usiłowanie zbycia mnie. Allegro, przepraszam za sformułowanie, wypięło tyłek. Tak ten wasz program ochrony działa.
"skontaktuj się z zespołem", "przekazałam do dalszej weryfikacji" za chwilę będzie "zrób dwa przysiady", "a teraz stań na głowie" No jakaś komedia 🙂
@mwhelena Sandra skierowała Cię do przesłania tej informacji przez dedykowany formularz, ponieważ jako właścicielka praw ty jesteś uprawniona do zgłoszenia sprawy. Do weryfikacji potrzebne jest też przesłanie stosownej dokumentacji, którą dysponujesz Ty. Nikt nie "olał sprawy" ani nie usiłował Ciebie zbyć. Informowaliśmy jedynie o krokach koniecznych do wykonania po Twojej stronie, jednocześnie zajmując się sprawą z naszej strony w miarę naszych możliwości i uprawnień jako moderatorów.
Twoje zgłoszenie jest już weryfikowane przez zespół opiekujący się WOP. Kolejne informacje w tej sprawie jak i wynik weryfikacji zostanie Ci przekazany bezpośrednio mailowo.
Prosiłabym także zarówno Ciebie jak i @bianczun o zachowanie kultury wypowiedzi na forum oraz w stosunku do moderatorów. Rozumiem, że niektóre sprawy mogą budzić emocje, jednak takie wypowiedzi, jakie mogliśmy obserwować w tym wątku, nie przybliżają rozwiązania sprawy oraz nie wnoszą w nią niczego konstruktywnego.
" jako właścicielka praw ty jesteś uprawniona do zgłoszenia sprawy."
A możesz napisać coś, czego jeszcze nie wiem?
"Nikt nie "olał sprawy" ani nie usiłował Ciebie zbyć."
Sprawa trwa 7 dzień. 7 dzień jestem zbywana. Przeczytaj własną wypowiedź powyżej, którą PRZEREDAGOWAŁAŚ post factum, czyli po mojej wypowiedzi. Wam trzeba cały czas patrzeć na ręce.
Przypominam: wysłałam oryginalne zdjęcia (wszystkie a nie tylko ukradzione), wysłałam WSZYSTKIMI kanałami zgłoszenie a w odpowiedzi słyszę komunały i kocopoły. ŻADNEJ odpowiedzi poza mydleniem oczu ukierunkowanym na przeciągnięcie sprawy w czasie. Zapewne aż "oferent" sprzeda kamery. Bo jedną już sprzedał...
@mwhelena jak już pisałam, odpowiedź otrzymasz mailowo bezpośrednio od zespołu, który weryfikuje Twoje zgłoszenie.
Moja wypowiedź nie była przeredagowywana post factum. Może pomyliłaś moją ostatnią wypowiedź z jakąś inną, wszystkie są w niezmienionej formie dostępne w tym wątku, wystarczy cofnąć się do pierwszej strony 😉
Ponawiam też prośbę zawartą w ostatnich dwóch zdaniach mojej poprzedniej wypowiedzi 🙂
"Ponawiam też prośbę zawartą w ostatnich dwóch zdaniach mojej poprzedniej wypowiedzi"
O co konkretnie mnie prosisz? Żebym nie pisała prawdy o parodii "weryfikacji"?
Przecież ta trwająca już 8 dzień od zgłoszenia "weryfikacja", w tak prostej sprawie, to ordynarna wymówka, to prawda. Prawda "budzi emocje"?
Pytanie, co konkretnie, poza przeciąganiem sprawy do chwili naliczenia prowizji ze sprzedaży kamery, tą celową zwłoką chce Allegro jeszcze uzyskać...?
Mamy 10 dzień od zgłoszenia. Jaki jest status "weryfikacji"?
Zerowy @mwhelena zgłoś reklamację na opieszałość serwisu ale jak pisałem zgoda na wykorzystanie treści zamieszczanych na serwisie jest domniemana wraz z akceptacją regulaminu raczej nic nie ugrasz ... liczą że dasz se siana
Ale ja nie "daje se siana". Ta interwencja (na "forum"), to dopiero preludium.