Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wystawiam ofertę z produktem , którego nie ma w katalogu , dodaje opis zdjęcia poprawny kod EAN.
No i zonk pisze,że produkt mi dodaje do katalogu, a za chwile produkt jest odłączony od oferty i nie mogę go dołączyć ani też nie wyskakuje ,że jest dodany pomimo informacji ,że został dodany do katalogu .
Przeczytałem kilka podobnych tematów i nie, nie został produkt wystawiony w złej kategorii na pewno, nie nie ma takiego produktu takiego samego z innym numerem EAN bo to jest produkt do konkretnego modelu auta
Dlaczego raz mi pokrowiec dedykowany do audi dodaje do katalogu , a za chwile pokrowiec do innego modelu auta dedykowany np do bmw już nie chce dodać do katalogu , pomimo innego kodu EAN? A za chwile wystawiam pokrowiec do citroena i go np już dodaje do katalogu ??
@inter-chrom2 podaj proszę kod EAN tego pokrowca, którego nie możesz dodać do katalogu.
@inter-chrom2 ok, dziękuję! Muszę to skonsultować z Działem technicznym w tym celu potrzebuję jeszcze zrzut ekranu (z widocznym całym oknem przeglądarki (z adresem strony oraz godziną i datą) na którym widoczny będzie komunikat, że produkt został dodany do katalogu.
Nieważne czy korzystam z firefoxa czy z chrome efekt jest ten sam .
Nawet jak usunę ofertę i wystawiam ją ponownie to i tak nie pokazuje mi się produkt. Tak jak by był w katalogu a po chwili znikał. dodaje mi ofertę z produktem a po chwili i tak zniknie i oferta nie będzie połączona z produktem. i innymi asortymentami jest podobnie .
@inter-chrom2 okej, dzięki! Konsultuję to i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź!
@inter-chrom2 wracam z odpowiedzią.
Po wystawieniu lub edycji oferty i utworzeniu nowego produktu sprawdzana jest poprawność dodanych kodów EAN w katalogu produktów GS1.
Wskazane kody EAN są niezarejestrowane w GS1, zatem produkty po weryfikacji są usuwane. Dopiero gdy podasz prawidłowe kody EAN, zarejestrowane w GS1, utworzenie produktów będzie możliwe.