Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący chciał zwrócić niby uszkodzony towar.
Po mojej odpowiedzi o wysłanie towaru do weryfikacji, kupujacy nie odpisuje brak kontaktu czas na zwrot sie skończył co teraz?
@gkamil90 Możesz mieć problem. Kupujący zgłosił reklamację towaru. Powinieneś w ciągu najpóźniej 14 dni od zgłoszenia reklamacji zawiadomić klienta że odrzucasz zgłoszoną reklamację ponieważ nie otrzymałeś reklamowanego towaru do sprawdzenia.
Brak twojej odpowiedzi w wymaganym terminie będzie rozumiany jako uznanie reklamacji.
Dziś mija ostatni dzień
No to pisz maila teraz (Centrum Wiadomości). To było zwykłę zawiadomienie czy dyskusja Allegro? Jeśli dyskusja to trzeba napisać formułkę w dyskusji, jeśli prywatna korespondencja to zawiadomienie tez prywatne ale mailem, pisemnie.
Tak dyskusja allegro, jak powinna wyglądać ta formułka?
No przecież napisałem: Uprzejmie informuję że mimo moich próśb o zwrot reklamowanego towaru do sprawdzenia kupujący dotychczas nie zwrócił reklamowanego towaru.
Zawiadamiam że odrzucam zgłoszoną reklamację w całości ponieważ w takiej sytuacji nie mam mozliwości sprawdzenia zasadności reklamacji.
Dzięki wielkie