Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Temat jakich już widziałem kilka, wobec czego dorzucam ofertę, którą kupiłem już 5 razy i nie udało mi się zapłacić - z różnych banków i różnymi metodami płatności.
Bardzo proszę o interwencję. Problemem jest "smutny pies" przy próbie płatności, przy czym w wypadku płatności BLIK aplikacja bankowa nawet nie oferuje potwierdzenia jej. Pieniądze nie zniknęły z konta.
@Mc_TOM no wiec jeśli widziałeś już kilka takich tematów, to chyba wiesz, że odpowiedz jest jedna: "sprzedający ma problem z przyjęciem kasy", nie zweryfikował się i nie będą mu przelewać Twoich pieniędzy, możesz próbować do rana i wszystkie płatności, a i tak u niego nic nie kupisz
Przeczytałem też, że ani kupujący, ani sprzedający nic nie mogą z tym zrobić i że należy zgłosić się do obsługi. Tyle, że nie znalazłem formularza do kontaktu z obsługą Allegrolokalnie, tylko Allegro.
@Mc_TOM to jest ten sam formularz😉, ale jako kupujący i tak nic nie zmienisz