Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Na maila przychodzą mi informacje, że rozpocząłem zakup.
Następnie mail "Dziękujemy za wpłatę", a potem cisza...
Kupiłem przedmiot od dwóch rożnych użytkowników, przesyłka podobno jest automatyczna i natychmiastowa.
Od pierwszego użytkownika nie pojawił się "automatyczny" mail z kodem produktu, mimo iż minęły już 4 dni, teraz leci 5 dzień.
Kupiony przedmiot od innego użytkownika dzisiaj zapowiada się tak samo - otrzymałem jedynie maile z informacją , że rozpocząłem zakup, następnie podziękowania za wpłatę i dalej nic.
Jak rozwiązać ten problem ?
@Krzys3335 Kupować od sprawdzonych sprzedających ale zacznij od otwarcia dyskusji:https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE , sprzedający musi odpowiedzieć w ciągu 24godz, później możesz Allegro prosić o pomoc, po 14 dniach możesz zakończyć jako nierozwiązaną i złożyć wniosek do POK (allegro gwarantuje bezpieczne zakupy): https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
@Krzys3335 Cześć. Na Allegro Lokalnie wysyłka elektroniczna nie jest zawsze automatyczna, ponieważ w większości swoje oferty wystawiają tam okazjonalni sprzedający. Oznacza to, że muszą ręcznie wysyłać zamówienia.
Jeśli zapłaciłeś za swoje zamówienie, to możesz domagać się jego dostarczenia. Otwórz Dyskusję: https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE