Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry. Zrobiłam zakupy na Allegro Lokalnie 10.10.2022. Sprzedający do tej pory nie wysłał przesyłki, a na prośby o informację kiedy przesyłka zostanie nadana nie odpowiada. Po przejściu do dyskusji, sprzedający nie odpowiedział po 24h ale teraz Pani napisała, że allegro do tej pory nie zweryfikowało jej danych i ona tej zapłaty nie ma i dopóki nie dostanie pieniędzy, nie wyśle paczki. Co zrobić w takiej sytuacji?
Poprosić w dyskusji o pomoc pracownika Allegro. Ten nakaże wysłanie towaru. Jeżeli sprzedający tego nie zrobi wypełnić to
Witam. Niestety allegro nie zweryfikowało moich danych i nadal nie otrzymałam wpłaty na konto. Pieniadze sa zawieszone w e=sklepie allegro. Z tego powodu nie moge wyslac paczki poniewaz jesli allegro nie zweryfikuje moich danych i mi kwoty za sprzedaz nie przeleje, a ja wysle omawiany przedmiot bede stratna 280 zł.''
To jest odpowiedź sprzedającego w dyskusji.
Czy mam prawo już zgłosić do allegro protect czy muszę czekać aż minie 7dni od rozpoczęcia dyskusji żeby móc ją zaznaczyć jako nierozwiazaną i dopiero wtedy zgłosić się na zwrot kosztów do allegro? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@MonikaGlogow, w tej sytuacji możesz ponownie poprosić o wypowiedź pracownika Allegro w Dyskusji. Sprzedający mógł zweryfikować konto do wypłat wcześniej - nie usprawiedliwia to opóźniania wysyłki towaru.
@mr_oma- niby słusznie, ale w praktyce sytuacje mają kontekst. Ja np. mam konto utworzone kilka lat temu, już wtedy przechodziłem proces weryfikacji podczas rejestracji, więc nie spodziewałem się, że jak coś sprzedam, to będę musiał przechodzić jeszcze jeden proces innej weryfikacji, a już na pewno nie spodziewałem się, że ma to trwać do 3 dni, tym bardziej, że to już chyba czwarty dzień u mnie leci, a wybaczcie, ale mamy internet od dawna i jak wysyłam dokumenty, to albo ma się oprogramowanie do weryfikacji, albo robi się to jak w bankach (szybkie połączenie wideo ze specjalistą), albo po prostu dba o to, aby tak prosty proces jak weryfikacja danych, nie trwał tak, jakby ten skan poszedł faksem do centrali, a stamtąd poleconym (ale już nie priorytetem) do specjalisty, który może kiedyś na to spojrzy.
@mr_oma "Sprzedający mógł zweryfikować konto do wypłat wcześniej"
I zgłosiliby się inni klienci, bo czas oczekiwania i problemy związane z weryfikacją to jest jakaś abstrakcja. Więc z tym "nie usprawiedliwia", kiedy reprezentujesz firmę będącą źródłem problemu - lekko mówiąc nietaktowne.