Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
kupiłem przedmiot Oferta: 9a269e10-79bd-4780-8d48-d75126ac864a w formie licytacjii 22 lipca , o godz 22,46 to był piątek .
Nie mam bankowości internetowej więc najbliższym możliwym dniem do pójścia do banku i zapłaty był poniedziałek .
Czli zapłaciłem za przedmiot 25 lipca
w między czasie sprzedający anulował tranzakcje podając jako powód brak wpłaty w przeciągu pięciu dni .
Brak pieniędzy i przedmiotu .
Rozumiem że mam wziązć z banku potwierdzenie przelewu i pójść na policję ???
U państwa w systemie brak śladu po tranzakcji po za wpisem
Wygrałeś licytację za 151,00 zł.
22 Lip. 2022, 22:46
Michał Olszanowicz
Nie, musisz iść tam skąd wysłałeś przelew i odzyskać środki jak nie dotarły do sprzedającego. Jak dotarły to także się dowiesz i wówczas tu napisz a powiemy jak odzyskać.
@olszanowicz to nie sprzedawca tylko system allegro anulował, na zapłatę masz na lokalnie 5 dni a że przelew bankowy tradycyjny idzie kilka dni o ile jest poprawny tytuł to transakcja uległa anulowaniu i nie jest wiążąca 😞
Teraz weź potwierdzenie, zeskanuj i napisz do allegro zwrócą Ci kasę 🙂
@olszanowicz Twoja płatność mogła się nie pobrać a system na AL sam po 5 dniach uznaje aukcję za niebyłą jak w tym czasie nie odnotuje wpłaty. Sprawdź dobrze czy pieniądze zeszły z twojego konta jak robiłeś przelew.
@olszanowicz ta transakcja u nas w systemie wciąż ma status "in progress" czy możesz przesłać potwierdzenie tej wpłaty na adres spolecznosc@allegro.pl?
Skonsultuję to z operatorem płatności, jednak wpłata nie została odnotowana i dlatego zamówienie zostało anulowane.