Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam oto taki problem 24 go zamówiłam pewien przedmiot , przelew zrobilam wczoraj. Dziś moj syn nie chcący anulował zamówienie . W zakładce MOJE ZAKUPY widnieje nie oplacony produkt co mam w takim wypadku zrobic? czy allegro zwróci mi automatycznie pieniążki na konto?
@kasia12324 sprzedawca Ci zwróci , fakt zostanie potwierdzony stosowną wiadomością e-mail.
Napisałam do sprzedawcy wiadomosc o problemie, odpisal mi żebym skontaktowała sie z allegro ponieważ pieniadze pierw idą do allegro , a w zakładce pisze ze mam nie opłacone zamówienie. Problem w tym że drugi raz tego samego nie zamawiałam. Syn kliknął poprostu anuluj płatność.
@kasia12324
Zdecyduj się:
Syn anulował płatność czy anulował zamówienie ?
Anulował płatność...
@kasia12324
Anulował płatność...
To nadal masz nieopłacone zamówienie.
No dokładnie tak pisze ze mam nie opłacone zamówienie ale pieniążki z banku wyszły. Tylko ja dałam przelew tradycyjny i wyskoczyły mi dane PayU i tam wysłałam pieniądze
@kasia12324 i GIT , środki nie trafią do sprzedawcy , wrócą na Twoje konto w kilka dni .
@kasia12324
Jest napisane, że masz nieopłacone zamówienie ponieważ ... masz nieopłacone zamówienie.
Pieniążki z banku wyszły, ale zanim doszły zostało "usunięte" przez Twojego syna miejsce docelowe gdzie miały zostać przypisane. Nie mając przypisanego miejsca przeznaczenia - zostaną za jakiś czas zwrócone (sprzedawca ich nawet nie zobaczy).
W tzw. międzyczasie możesz ponownie przystąpić do płatności za zamówienie oraz zrealizować płatność (np. zlecając kolejny przelew zwykły z nowym identyfikatorem tytułu płatności) i ... ograniczyć synowi dostęp do komputera - przynajmniej do czasu otrzymania rzeczy.
@kasia12324, widzę, że metodą płatności był przelew tradycyjny. Zwrot płatności przelewem tradycyjnym zostanie przekazany na rachunek bankowy, z którego była wpłata. W przypadku braku danych lub zwrotu płatności z placówki, PayU poprosi mejlowo o przekazanie danych do zwrotu płatności.