Anulowanie płatnosci

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Wybrałem opcję paczkomatu po czy doszedłem do wniosku że odbiorę osobiście. Nie mogę anulować płatności tak aby powrócić do wyboru metody dostawy. Jest opcja "zapłać teraz" lub "anuluj płatność ". Ta druga ni przynosi rezultatu....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@bruce_2004 Masz towar w zakładce:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Na Allegro Lokalnie nie anulujesz całego zakupu, jak wyżej wprowadzono Cię w błąd. Skontaktuj się ze sprzedawcą i poinformuj go o odbiorze osobistym.
Jeśli nie możesz anulować płatności, spróbuj kliknąć "zapłać teraz" i nie płać, potem anuluj rozpoczętą płatność.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wlasnie anulowanie nie działa . Gdy naciska anuluj płatność, pojawia się zapłać teraz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@bruce_2004 Skontaktuj się z sprzedającym i powiadom go o odstąpieniu od zakupu, przeoczyłem że to AL:https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zakup-i-dostawa-na-allegro-lokalnie/kontakt-ze-sprzedajacym-...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@bruce_2004 Ale zapłaciłeś już, czy nie? Wygląda na to, że anulowałeś płatność. Powiadom sprzedawcę o odbiorze osobistym i umów się z nim na ten odbiór.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie zapłaciłem. Chciałbym wrócić do opcji wyboru sposobu odbioru.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Skontaktuj się ze sprzedawcą. Jeśli nie jest to możliwe, nie płać i nie odbieraj sprzętu. Na Allegro Lokalnie po pięciu dniach bez wpłaty transakcja automatycznie uznana jest za niezawartą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@bruce_2004 To nie płać i nie ma zakupu, napisz mu ze rezygnujesz z zakupu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ale on to już wie, po co powtarzać?? 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A ty wiesz?😝
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie, ja nic nie wiem, tylko lew wszystko wie, były lider punktacji w dziale dla profesjonalnych sprzedawców 😄

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie chcę anulować transakcji tym bardziej że była to licytacja i cena mi pasuje. Chce tylko zmienić systemowo metodę na odbiór własny
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@bruce_2004 To w porozumieniu z sprzedającym.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie z sprzedającym, tylko ze sprzedającym.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
🤣
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Za to "czarna mamba"liderka oddziału....