Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam przez pomyłkę sprzęt komputerowy na Allegro Lokalnie, zapłaciłam. Powiadomiłam sprzedającego przez czat. Jaka jest dalsza procedura? Jak sprzedający ma odzyskać prowizję?
Pisząc do Allegro o zwrot: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
Uściślijmy, czyli sprzedający oddaje mi pieniądze a sam pisze do allegro o zwrot prowizji? Czy dowodem dla AL będzie nasza rozmowa na czacie, czy muszę dodatkowo coś wysłać jeszcze, jakiś wniosek czy coś? I dzięki za szybka opd.
Tak to sprzedający piszę o zwrot prowizji, należy dołączyć dowód o odstąpieniu od zakupu, jakikolwiek.
@4allkids zakup do firmy czy osoby prywatnej ? firma przyjmie odstąpienie od umowy, osoba prywatna nie ma takiego obowiązku, i prowizji też może nie odzyskać bo na allegro lokalnie jest bezzwrotna opłata transakcyjna 😞
@4allkids Wyślij sprzedającemu mailem lub na czacie swoją rezygnację z zakupu i podaj mu numer konta do zwrotu wpłaty. Sprzedający odda Ci pieniądze, potem napisze do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... i poprosi o zwrot prowizji. Do prośby dołączy Twoją rezygnację i potwierdzenie przelewu zwrotnego.
Dzięki mam nadzieję że to zadziała. Pozdrawiam.
@4allkids to nie zadziała jak zakup od osoby prywatnej 😞 musiała by się na to zgodzić 🙂 samo wysłanie maila nie ma żadnej mocy prawnej ( chyba że zakup od firmy ) Na allegro Lokalnie bezzwrotnej opłaty transakcyjnej też nie zawsze oddają sprzedawcy 😞
@4allkids To zadziała. Opłaty na Allegro Lokalnie nie są bezzwrotne, w wielu przypadkach bywają zwracane, wystarczy poprosić i udowodnić, że do zakupu finalnie nie doszło.