Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Poprosiłem sprzedającego o anulowanie zamówienia przed wysyłką towaru, niestety sprzedawca nie wie jak anulować zamówienie ponieważ nie widzi takiej opcji w systemie allegro. Miałbym prośbę o pomoc i instrukcję jak sprzedawca może anulować opłacone już zamówienie.
@Mario-102 Bo nie ma takiej opcji, sprzedający zwraca Ci środki i tak zakup zostaje anulowany.
@Mario-102 To nie sprzedawca jest od anulowania zamówienia tylko samemu musisz to zrobić jak chcesz zrezygnować z zakupu.
@mwmonetyNiestety to nie działa tak na allegro lokalne, tylko tak jak napisał lew
@Mario-102 skoro zakup na lokalnie od osoby prywatnej to zwyczajnie musicie ustalić okoliczności anulowania transakcji przez panel wiadomości ergo masz napisać że prosisz o anulowanie a on odpisać że wyraża na to zgodę. Jeśli była w płata za towar to na podstawie tej konwersacji pisze do allegro o anulowanie prowizji i załącza screenshoota a tobie przelewa na nr konta podany przez ciebie w wiadomości do niego, screenshoot i potwierdzenie przelewu wystarczą allegro do anulowania prowizji, jak nie było zapłaty to sam screenshoot z waszej konwersacji.