anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak kodu do paczkomatu

Client:50557871
#7 Wielbiciel#

Kupiłem ram i wysyłkę paczkomatem i z mojego niedopatrzenia okazało się że przesyłka została nadana w tym samym paczkomacie co odbioru. Problem pojawia się w tym że nie otrzymałem kodu do paczkomatu a sprzedający napisał mi, że na aplikacji in post jest napisane "Gotowa do odbioru". Co mam zrobić?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

Jeśli nie masz kodu odbioru w wiadomości SMS i w wiadomości e-mail, nie odbierzesz przesyłki. Sprzedawca powinien ją nadać ponownie na swój koszt. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Client:50557871 zadzwoń na infolinie Inpost WAŻNE z telefonu który podałeś w karcie dostawy , przedstaw swój problem . W ciągu godzinki otrzymasz kod . Sprawdź skrzynkę e-mail , tam też możesz znaleść kod .

oznacz moderatorów