Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dniu 08.03 kupiłam przedmiot od prywatnego sprzedawcy, zapłaciłam blikiem. Dzień później wysłałam wiadomość przez chat z pytaniem o to, kiedy mogę spodziewać się wysyłki - pojawił się tylko jeden tik, wiadomość nieodczytana. dziś napisałam smsa, bez odpowiedzi przez parę godzin, spróbowałam zadzwonić i telefon od razu przekierowany został na skrzynkę pocztową... to dopiero drugi dzień od zakupu, ale zupełny brak kontaktu mnie zaniepokoił. jestem w stanie poczekać parę dni na przesyłkę, o ile sytuacja jest jasna, przy czym tutaj nic nie wiadomo...
@Client:35477853 Jeśli zakup był na allegro lokalnie to sprzedający ma 7 dni na wysyłkę (o ile w treści oferty nie zapisano inaczej).
Jeśli sprzedający nie nawiąże kontaktu i nie nada przesyłki w ciągu tych 7 dni to wejdź w zakładkę https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione i kliknij przycisk PROBLEM Z ZAMÓWIENIEM?
dobrze, poczekam cierpliwie i jeśli wciąż nei będzie kontaktu zgłoszę problem. dziękuję
Ma 7dni ale jak masz wątpliwości że wyśle albo jakieś podejrzenia masz prawo do otwarcia dyskusji i tam sprzedajacy ma 24godz na odpowiedź: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
@Client:35477853 Poczekaj te 7 dni > nie zaczynaj od awantury > nie słuchaj podpuszczacza > masz na to jeszcze czas
Dyskusja to nie awantura tylko kontakt ze sprzedającym, masz wątpliwości to otwórz.
Kontakt ze sprzedającym to można uzyskać poprzez wyślij wiadomość do sprzedającego - dyskusje sie powinno stosować jak zwykly kontakt nie działa a nie prewencyjnie na zasadzie bo mogę a potem klepia boty w dyskusji dyrdymały albo niekompetentni konsultanci pilnują miliona wątków i wszystko odpisane jest do bani bez podstaw prawnych bo ilość rozwala jakość
@milka1234567890 Do czego tu dyskusja? To Lokalnie > nie ma obowiązku odpowiadania > ma 7 dni na wysyłkę > a może wyjechał na kilka dni > wyśle jak wróci
08/03 kupiony przedmiot > czyli czas na przesyłkę do 15/03 > spokojnie należy poczekać i dopiero po tym terminie zgłosić problem z zamówieniem > a nie na zaś, na wszelki wypadek